Oldalak

2012. február 29., szerda

2012-02-29 Szerda
Pótnap

A mai azon kevés pótnapok egyike, melyek 4 évente jelennek meg csak a naptárban.
Hát nekem nem volt a mai "pótnap", volt mit csinálni.

Mára virradóra elég erősen fájt a fejem. No nem futottam gyógyszerért, de úgy hasogatott, mint kevés berúgásaim és másnaposságom esetén. Valószínűleg a sugárnak van ilyen hatása.

A mai nap lényegében a tegnapi mintájára zajlott, annyiban jobb volt, hogy tudtam kétszer rövidet sétálni.

A reggelit megint nem tudtam megvárni, inkább reggeliztem a tegnapi kölcsön kenyér alapján. De legalább így hamar készen álltam a méreg fogadására. Hamar érkezett a méreg (Cytosar továbbra is), 1 liter víz és 2 adag vér. Fél tízkor kezdtük a ceremóniát, fél egykor fejeztük be.

Ekkor gyors ebéd, majd séta még kettő előtt. 45 percet voltam csak kint, de amennyire lehetett, átmozgattam, lefárasztottam magamat. Kettőtől fél ötig vártam a csodára, hogy jöjjön az OMSZ. Sajnos akkor jön, amikor szabad kocsija van, ezért nem lehet kiszámolni. Maga sugárkezelés most nem több egy-két percnél. Szokás szerint nem érzel semmit, nincs releváns utóhatás. Fél hatra haza is értünk, nem volt több az egész egy óránál.

Visszaérés után séta a szürkületben. Megint 45 perc jut, utána már túl hidegben vagyok.

Este szkájpolás, telefonnézés  laptopon, stb.
Most valami okból nagyon álmos vagyok, valószínűleg a méreg miatt. Gyorsan megyek hácsizni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése