Oldalak

2012. február 2., csütörtök

2012-02-02 Csütörtök
Vért kapok

A mai reggel nagyon nehezen indult. Tegnap este kilenctől ma hétig aludtam. Nem is emlékszem mikor aludtam át utoljára az éjszakát.

Ági reggel korán csatlakozott és beszélgettünk egy kicsit. Odakint nagy a hideg, de idebent a csigaházban ez nem érződik annyira.

A reggeli viszont teljesen kiütött. Azt hiszem sikerült megint eljutnom a vérszegénység azon szintjére, ahol vagy emésztek, vagy gondolkodok. Reggeli után azonnal bealudtam megint, úgy tűnik a szervezetnek szüksége volt a vörösvérsejtekre az emésztéshez.

Nem sokkal később viszont jött a vér. Most ódákat tudnék zengeni azon 0 Rh+ vérű úrhoz/hölgyhöz, aki január 26-án vért adott és én az ő véréből megerősödhettem. Elmondhatatlan érzés megint létezni, gondolkodni, több dolgot párhuzamosan csinálni.

Szokás szerint a vér egy kis kavarodást okoz a fejemben, de ez tudom, hogy délutánra tisztulni fog és megint minden kerek lesz.

Amúgy is csodálatosan süt a nap! Megyünk megint sétálni...

Ma volt még némi mozgás. Itt volt Csirke, Krisztina és végül este Gabika is. Nagyon jókat társasoztunk, kártyáztunk, beszélgettünk, jól éreztük magunkat.
Sajnos délután már nem voltunk sétálni, a hideg miatt nem volt elég vonzó. De azért nagyon jól telt a nap és remélem a holnap is ilyen kerek lesz.

Most jövő keddig nem kapok semmi gonoszságot, remélem a testem fenn tudja tartani a most elért szintet és jövő hétig jól telik majd az idő. Még vannak gondjaim az emésztésemmel, de talán az is rendeződik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése