Oldalak

2012. február 7., kedd

2012-02-07 Kedd
Újra ember lettem

Tudom, hogy az összes bejegyzést úgy kezdem, hogy nehezen indult a nap, de ha egyszer eddig ez bejött miért változtassunk rajta? :-)

Szóval nehezen indult a nap. Éjjel ugyan nem volt lázam, de ehelyett mindenféle negatív gondolatok gyötörtek (féltem ettől a mai méregtől). Reggelre meggyőztem magam és direkt mindenféle jóról kezdtem álmodni:

  • A kirándulásokról az erdőben a kölykökkel.
  • A kiskertre a ház mögött amiben annyi minden finom terem.
  • A hullámzás morajára a spanyol tengerparton.
  • Egy igazi steak-re egy csúnya kicsi angol étteremben Readingben.
  • Római kirándulásra Csirkével.
  • Ahogy fúj a szél a kálvária-domb tetején és viszi a sárkányunkat.
  • A kölykök születésére, hogy milyen kicsi ronda lila űrlények voltak.

Na szóval sikerült rendbe tennem a saját fejemet és ezzel rendbe jött a mai nap is! :-)

A reggel még persze nehéz volt, mert nem tudtam sokat lábon maradni. Ezért minden teendőt előre ki kellett találnom és végig kellett gondolnom, hogy hogyan tudom végrehajtani (hol tudok leülni pl. ha gond van). Még azon is filóztam, hogy kéne egy szék a fürdőszobába, hogy a mosogatáskor legyen hova leülni. :-)

Aztán elkezdődött a víz adagolása, majd kicsivel később érkezett a méreg. A méreg viszonylag hamar bemegy, az csak kétszer fél óra. De előtte-utána a kimosó vízből komoly mennyiséget adnak (2 * 1 liter).

Mihelyst vége lett a kezelésemnek már meg is érkezett a vér. Ma megint két adaggal kaptam. És már megint táncolni tudnék az adakozóval, mert megmentett vele. Ettől újra embernek érezhetem magam, akinek momentán kórházban kell lennie, de amúgy minden rendben van.

Hát így vagyok én most. Napok óta először újra tudok járni. Újra látok színeket és van térélményem, ha kinézek az ablakon. Nem tudom, hogy mások milyen változásokról számolnak be ha jó vért kapnak, de én ezeket érzem. Belül jó érzés van most.

Ezt persze azt is jelenti, hogy vér és vér között is van különbség. Ez a mai nagy jó és gazdag vér volt. Egészséges és erős ember adta. Általa most én is egészségesnek és erősnek érezhetem magam.

Köszönöm ismeretlen véradó!

Másról. Úgy tűnik rendeződik az ínyeim helyzete is. Sokkal komolyabban és rendszeresebben kell idebenn a szájhigiénémmel foglalkoznom, mint odakint tettem.
Minden étkezés után először átöblítem a számat a doktornő által felírt gombaölő szerrel (Ampho-Moronal Suspension). Kicsit várok, hogy legyen ideje hatni. Pár perccel később fogat mosok Lacalut fogínyvédő fogkrémmel. Ezután pár perccel átöblítem a számat Corsodyl-lal. Ez kicsit csíp, meg elviszi az ízérzékelésemet egy pár napra melegebb éghajlatokra, de cserében hatékony.
Szóval ez a követett eljárás és ezzel most az ínyeim is javuló tendenciát mutatnak, egyre kevésbé fájnak.

Tudom, odakint nem volna reális ezt minden étkezés után végrehajtani, de itt lassabban telik az idő. Amúgy is az az idő és figyelem, amit a saját egészségem védelmére költök, itt bőven megtérül.

Itt van példának ez a lázas cucc. Három napja vagyok minden délután/este lázas. Minden szombat este kezdődött. Szombaton sok vendégem volt, és megszegtünk pár szabályt (hány vendég lehet a szobában, leveheti a a vendég a maszkot a szobában, stb.). Ki tudja, ha akkor okosabban járok el, lehet hogy most nem érezném megint a homlokomat gyöngyözni. (ez nálam a láz előjele és velejárója, tehát ma este is buli lesz).

Voltam kicsit sétálni a folyosón és érdekes mellékhatást figyeltem meg, soha ilyet korábbi vértranszfúziónál. Billegek. Nincs teljesen rendben az egyensúlyérzetem. Ha most bringára szállnék, biztos a bokorban kötök ki. De tanulható a dolog, nem kellenek hirtelen irányváltások és mozgások.
Vicces, hogy mik ki nem jönnek. Rákérdeztem a nővérkéknél, és ők még nem hallottak ilyenről. A vérnyomásom picit alacsony (100/70) lehet hogy az okozza. Ki tudja. Akkor is vicces!

Na jó, eleget írtam blogot, most eszek valami finomat és megyek vissza a könyvemhez (Faludy). Még mindig élvezem és egyre jobb. Mindeninek ajánlom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése