Oldalak

2012. február 11., szombat

2012-02-11 Szombat
Nyugi

Ez a mai nap még az én nem túl stresszes napjaim között is kiemelkedően nyugis volt. igazából úgy telt el, hogy észre sem vettem. Akkor kaptam csak észbe, mikor Mama (ő volt a mai vendég) jelezte, hogy mennie kell az esti buszhoz.

Szóval...

Ha az ember fia későn este sok pizzát eszik, majd lefekszik aludni, akkor felébred éjjel, hogy rá kéne segíteni egy kis sétával az emésztésre. Ez történt velem is, éjjel kellett egy nagy adagot sétálgatnom, hogy a pizza szépen tudjon emésztődni. Így viszont kicsit álmos voltam napközben...

Tegnap volt egy ellenőrző vérvétel és egy vérválasztás, de mivel nem tudtam beszélni a dokival, nem tudhattam, hogy kapok-e vért. Végül mégis kaptam, megint két adaggal a jó kis vörös energiabombából.

A mai vendé mama volt. Sokat beszélgettünk és sokat tüsténkedett körülöttem. Nem engedte, hogy kórházi ebédet egyek, hanem az övét kellett enni, de ezt nem bántam meg, mert tökfőzeléket cseréltem rántott csirkére.

Ahogy mondtam fáradt voltam és alvás közben Mama farigcsálta a lábamat (nagyon zavarja a sok bőrkeményedés) így mire felébredtem a fél lábamról már hiányzik a vastag védelem, elkopott mama kisollója alatt.

Elég nehéz lenne megmondanom mit csináltam ma. Leginkább ettem, aludtam, olvastam és beszélgettem. Úgy eltelt a nap, hogy semmi különöset nem tudnék belőle kiemelni.
Ja, egyszer voltunk sétálni is, bár nem sütött a nap, de jól esett a kis séta.

Késő délután még aztán társasoztam is Mamával, de a nap nagy része pihenéssel telt.

Most este szokás szerint szkájpolok, Ruminit hallgattam és most blogot írok.

Csirke rémisztgetett, hogy esetleg nem akar holnap jönni, de remélem már meggondolta magát és csatlakozik holnap. Rémesen bezártak tudnak lenni ezek a hétvégék, nélkületek, Látogatók nélkül!

A betegséggel kapcsoaltban sok új infóm nincs, két kezelési ciklus között vagyok félúton a pihenési fázisban. Legközelebb kedden kapok mérget, a szokásos Vincristine (ez nem vészes) mellett most egy Pegasparaginase nevűt. Amennyire ezt a netről ki lehetett kutatni, ez direkt egy olyan gyógyszer, melyet az Akut Limfoid Leukémia kezelésére fejlesztettek ki és nagyon sokáig a szervezetben marad.
Meglátjuk milyen hatással bír majd...

Szerdától a következő hétfőig nincs megint semmilyen kezelés. Még van bennem egy halvány remény, hogy talán a doktornő hazaenged, de majd ezt biztos megint gyorsan összetöri két mondattal...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése