Oldalak

2012. február 16., csütörtök

2012-02-16 Csütörtök
A vámpír vért szívott

Ahogy talán emlékeztek, most volt (kedden) az utolsó (harmadik) hete a kemó első fázisának és jövő héttől a kemo második köre indul. Ez annyiban lesz más a második fázisban (a kezelési terv szerint), hogy ott 4 nap kemó (szerdától szombatig) után lesz 3 nap pihi és ez folytatódik 3 héten át. Most valahol a két ciklus között vagyok félúton, ezekben a napokban nem kapok kezelést.

Ehhez ma még annyi adalékinformáció jött, hogy a doktornő szeretne tőlem csontvelőmintát venni. Na ez az a vizsgálat, amikor kilyukasztják a szegycsontomat. Nem fájdalmas (csillapítják), de nem is egy élmény.
A csontvelővizsgálat kitűzött időpontja hétfő. Holnap rá akarok kérdezni a doktornőtől, hogy pontosan mit akar vizsgálni, mi fog ebből kiderülni és változtathatja-e ez a tervet.

A nap egyébként jól telt. Reggel könyvet olvastam (Kemény üzlet címűt - egyelőre nem alkotok véleményt, ahhoz még többet akarok látni). Csirke egy kicsit későn érkezett (nem sokkal ebéd után). és azzal a lendülettel el is vitt sétálni. Ugyan fújt a szél, de szépen sütött a nap és nem volt extrém hideg. Minden ideális egy kis téli sétához.

A kép még tegnap készült, és a szobámból látható csodaszép erdőt mutatja hóesésben.
Séta után volt egy kis pihi és megérkezett Öcsi is és a vér is. Nem is tudom melyikőjüknek örültem jobban? :-)
Egyébként szerencsére ma reggel nem voltam annyira levert, mint tegnap délután. Egyértelműen az emésztés volt a ludas a tegnapi levertségemben.

Szóval kaptam megint vért. Most egy fokkal jobban érzem magam tőle, de összességében még érzem a korlátaimat (séta után lépcsőmászásnál éreztem egy kis szédülést), ezért nem mondanám, hogy szuper vér volt, de megtette, amit megkövetelt a haza. Ma délután már nem volt gondom az emésztés és a gondolkodás párhuzamosításával, ez már egy komoly előre lépés.

Öcsi jött, hozott enni (köszönöm!), beszélgettünk, kártyáztunk, masszírozta a lábamat és sétált velem egyet az udvaron. Szóval kerek volt minden, jó hogy jöttél!

Aztán Csirkével még társasoztunk (Zooloretto), uzsonnáztunk, majd neki is menni kellett a buszához.

Aztán itt maradtam magnak, olvasgattam mindenféle zöldségeket az interneten, meg most megírom a blogot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése