Oldalak

2012. február 5., vasárnap

2012-02-05 Vasárnap
Hőemelkedés

Sajnos a helyzetem már sem javult, szinte folyamatosan hőemelkedésem van. Az orvosok nem zavartatják magukat, mert szerintük az antibi ki fogja ezt vinni a szervezetemből. Sajnos emiatt szinte folyamatosan fekszem, rengeteget alszom.

A ma délelőtt ennek megfelelően a pihenésről szólt, csak most jutottam olyan állapotba, hogy feltöltsem a blogot.

Elvittek mellkasröntgenre is, amitől először féltem, de aztán nagyon jól jött ki. A röntgen után ugyanis a szállítócsapat késett, nem jött vissza időben. Ezért elhatároztam, hogy hazasétálok, végül is a huszonkettes épület nincs is olyan messze. Nagyon szép idő volt, sütött a nap, szikrázott és lassú pelyhekben hullott a hó. Kifejezetten jól esett egy kicsit mozogni, csúszkálni a hóban. Így olyan nagyon sokat nem is sétáltam, de igazán élveztem a kint létet.

Csak hogy ki ne maradjanak a blogból: délután még itt volt Zsuzsa és Gábor hoztak finomat és társasoztunk is, jól telt az idő. Este sajnos előjött a láz, és a gyomrom se volt teljesen kerek.

...

Nem szeretnélek Titeket a testem leépülésének technikai részleteivel traktálni, így ha ez nem érdekel, kérlek hagyd ki.
<negatív gondolatok>
Sajnos amióta elkezdődött a kemoterápia, székrekedésem van. Próbáltunk ez ellen sokféle megoldást (van pl. speciálisan erre a célra lekvárom, ami saját bevallása szerint meghajtja az embert, de nálam csak rásegít, nem jelent megoldást), a legjobban a doktornő által felírt olajos folyadék oldotta meg eddig a problémát.
Az időzítéssel viszont még gondok vannak, ha csak 2-3 naponta iszom ezt a gezemicét, akkor belehalok abba a mikor kijön a matéria. Ha túl gyakran, akkor semmi sem marad meg a testemben és még inkább gyengülök. Egyelőre kísérletezem ki a legjobb megoldást.

Másik téma a szájgomba. Sajnos gombás lett a szám. Kapok rá egy folyadékot, amivel öblögetni kell (egész elfogadható az íze) és ez eddig vissza is szorította a gombát.
Nem tudom viszont hogy a gomba, vagy más okozza-e de az ínyeim kezdenek fájni és/vagy visszahúzódni a fogaimról. Próbálok az eddiginél rendszeresebben fogat mosni, de egyre fájdalmasabb az evés és persze a fogmosás is. Már nem jelent élvezetet egy marhahús megrágása, mert a rágás fáj.
</negatív gondolatok>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése