Oldalak

2012. február 5., vasárnap

2012-02-04 Szombat
Nagy társaság

Elnézést kérek a blogot olvasóktól, hogy csak megkésve írok a tegnapi napról. Sokan voltunk tegnap, estére meg belázasodtam így nem volt kedvem írni.

De csak szép sorjában... Reggel Mama és Anyuka érkezett a lassú hóesésben. Egy kicsit eltévedtek ugyan, de végül ideértek. Érdekes volt látni őket, Mama szerintem még sohasem játszott társasjátékot, mert mindig volt valami annál fontosabb, hogy leüljön velünk játszani. Most viszont játszottunk a szuperfarmerrel és rikikiztünk is. Ők most sokat vannak a gyerekekkel, ezért sok érdekeset tudtak mesélni, hogy mi történik, melyik majmó hogyan viselkedik. Jó lenne valamikor otthon lenni megint, legalább azért, hogy közvetlenül láthassam, amiket elmesélnek.

Később még Krisztina is csatlakozott, majd este (Anyuka és Mama távozása után) még jött Ági is. Velük is társasoztam, beszélgettem.

Viszont nem vigyáztam eléggé magamra a nap során és ennek este láttam kárát. Ugyan nem tudom, hogy pontosan mi okozza, hogy esetleg valamelyik vendég hozott volna valamit, vagy csak én nem takaróztam be eléggé, de estére belázasodtam. A saját orvosnőm volt ügyeleten, aki úgy döntött, hogy visszahozzuk az erősebb Antibiotikumot (Meronem), mert nem tudja pontosan mit kaphattam el, de nem szeretné ha legyengítene.
Vettek este még vért is azzal a céllal, hogy kitenyésszék belőle azt a gonoszt, amit bekaptam. Jó lenne tudni mi is az.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése