Oldalak

2012. február 13., hétfő

2012-02-13 Hétfő
Szép remények

Bár a mai nap tényleg nehéz volt, próbálom pozitív színezetben feltüntetni magam előtt is a dolgokat.

Szóval, nehézségeim vannak az evéssel. Minden egyes falat fájdalmat okoz. Nagyon rossz állapotban vannak az ínyeim. Kaptam egy új csodaszert, Caphosol a neve. Ez egy kétkomponensű sós oldat, amely célja szerint fertőtleníti a szájat és begyógyítja a sebeket. A gond csak az vele, hogy ha akkor kezded el használni, amikor baj van (márpedig nekem már az van), akkor az első pár nap tömény szenvedés, míg megnyugszanak az ínyeid.

Ergo most két gondom van. Egyrészt fájdalmat okoz minden falat. Másrészt fáj a képem, amikor nem eszek. Sajnos nem csak akkor okoz fájdalmat az evés, ha az étel az ínyhez ér, de akkor is, ha az étel PH-ja eltér az íny által preferálttól (pl. savas narancs dzsúz).

Reményt ad viszont a Caphosol. Mert bár nagyon megszenvedek vele, mostanra kezdem érezni, hogy van hatása és egy-két napon belül tényleg rendbe tudja hozni a dolgokat.

Egyébként ma voltatok többen is látogatni, köszönöm Csirkének, Krisztinának és Zsuzsának, hogy velem voltak, hoztak bébi-kaját (hát igen, eljutottam oda, hogy preferálom a pépes ételeket) és öntötték belém a lelket. Társasoztunk és rengeteget beszélgettünk és ez jó, mert egy kicsit elvonja a figyelmem a fájdalomról.

Egyébként az alvásigényem nem csökkent, továbbra is rendszeresen kell aludjak, napközben is.

Holnap jön egy újabb kezelés, az várhatóan elviszi az egész délelőttöt.
Amit megtudtam, hogy a holnapi kezelés nagyon sokáig a szervezetben marad, kb. két hét alatt ürül. A hatásaival nem vagyok tisztában, de ahogy a dokik a nagyviziten mondták, oda kell figyelnünk ezen időszak alatt a vérzékenységre. (A szer bezavar a vérelvadásnál)

Holnap jár le a két hét a HLA tesztek tekintetében, de ez csak annyit jelent, hogy a doktornő most kérdezhet rá először, hogy mikorra lesznek eredmények. Reményeink szerint talán jövő hétre már lesz is valami.

Beszélgettem a doktornővel a hazamenetelemről is. Nem voltak jó hírei, és már ő kérte, hogy ne nyaggassam, mert bármennyire szeretne, alacsony fehérvérsejtszámmal nem engedhet haza. Sajnos semelyik korábbi pihis periódusban nem futottak fel a fehérvérsejtjeim, ezért elég valószínű, hogy ez után a kezelés után megint nem fognak felfutni. Szóval bármennyire szeretném ha másképp lenne, még legalább egy hónapig a kórházi ágyat fogom nyomni.

De nincs baj, egész jól bírom, ez a pofaprobléma hamar meg fog oldódni és akkor megint pozitív üzeneteket szórhatok majd a nagyvilágba.

2 megjegyzés:

  1. Ezt szeretem. Büszke vagyok rád Mókus, hogy egy szar napot is meg tudsz írni pozitívan és, hogy így is gondolod. Csak így tovább, rám mindig számíthatsz. Szeretlek. Sok puszi. Cs

    VálaszTörlés
  2. Én is csak azt tudom írni, hogy csak így tovább: ügyesen, pozitívan!
    Ölellek:
    Mesi :)))

    VálaszTörlés