Oldalak

2012. február 21., kedd

2012-02-21 Kedd
Illegális beteg

Ma kivételes módon délután is meglátogatott a doktornő. Máskor jobb nekünk, hogy nem tesz kivételt, mert csak rossz híreket hozott. :-)

Szóval az első hír, ami még csak informális, mert lepapírozva még nincs, hogy HLA-tesztek negatívak lettek. Szóval sem a tesóm sem a szüleim nem alkalmasak csontvelő donornak. Ez rossz hír, mert most akkor a nemzetközi donor adatbázisban kell keresni megfelelő donort. Ehhez most részletesebben profilozzák a HLA-mat, hogy megtudják mennyire általánosan hozzáférhető ilyen csontvelő, vagy mennyire egyedi az, ami nekem van. Egyik esetben hetek alatt lehet donort találni, másik esetben hónapok, akár több, mint egy év.

Ami ezzel kapcsolatos, hogy többen jeleztétek, hogy esetleg jelentkeznétek donornak. Annak ugyan minimális a valószínűsége, hogy pont nekem tudsz majd csontvelőt adni, de valamely hasonszőrű sorstársamnak megmentheted az életét. Jelentkezz! Bővebb infó: itt

A második hír, hogy kemoterápiás kezelés mellé e hét péntektől 3 hétig sugárterápiára is járnom kell. A kezelés célja, hogy az esetleg a központi idegrendszerbe jutott rossz sejtek ne tudják visszafertőzni a kemoterápiával kitisztított csontvelőt. A sugárterápia részleteit és ütemezését pénteken fogja elmondani az Onkológiai Intézetben a doki. Ez azt is jelenti, hogy hosszú idő után pénteken kimozdulok a kórházból, ha nem is messzire, de az Onkológiai Intézetig (Kékgolyó u.) elvisz a nővérem.

Egyébként nagyon szépen sütött ma a nap. Kora délelőttől késő délutánig folyamatosan. Bár igen sokat kellett aludnom (szerintem ez még a hétfői szer hatása), amikor nem alszom, akkor eszek vagy sétálok. Tényleg, a tegnapi nap semmit sem haladtam a könyvemmel. Cserében viszont többször is voltam nagy sétán. Egyszer meg is állított hátul az elhagyatott részen a biztonsági őr, hogy nem szabad erre sétálgatni, mert pont ma reggel próbálták felfeszíteni az egyik bungalót. Aztán miután megbeszéltük, hogy én ártatlan és ártalmatlan vagyok, hagyott tovább sétálni.

A másik mellékhatása a szernek, hogy totál felkavarta/lelassította az emésztésemet. Érzem, ahogy küzd a gyomrom, dolgozik, mozgatja az ételt balról jobbra, jobbról balra, csak lefelé nem. Ha viszont nem megy az emésztés, nincs étvágy sem. Ha a pocak még a reggelimet el sem kezdte megemészteni, akkor nincs kedve az embernek ebédelni. Ezért ma elég visszafogottan ettem, hátha így fel tudja dolgozni a cuccot a gyomrom.

Egyébként elég sokat fogytam az utóbbi időben. Normál versenysúlyom 112-115 kg. Már decemberben is le voltam egy kicsit fogyva, 107 kilóval kerültem be a kórházba. A legutóbbi mérlegeléskor 98 kilót mutatott a mérleg. Szóval kb. tízet veszítettem egy hónap alatt...

Délután voltak vendégeim, Újpeti és Joe érkeztek a Stratisból / Telekomból. Ők voltak a Stratisos kollégáim a Telekom projekten. Mi is lehetett volna a téma, mint elsősorban a Telekom, az indiaiak, a Stratis, meg egy kis politika. Jó volt beszélgetni, gyertek még!

Elnézést kérek mindenkitől, hogy nem posztoltam az este, de nagyon fáradt voltam, fél tízkor már durmoltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése