Oldalak

2012. február 6., hétfő

2012-02-06 Hétfő
Szédülés

Tudom, hogy azt írom, hogy minden reggel nehéz, de a mai egyszerűen meglepő volt. Reggel ugyanis megébredtem, elindultam volt széthúzni a függönyöket és jött a már hetek óta nem látott szédülés. Pont az az érzés, mint amikor kórházba hoztak.
Visszahuppantam az ágyba, tettem még egy-két kísérletet és konstatáltam, hogy nem, nem ideiglenes jelenségről van szó, hanem egyszerűen nincs megint vérem és nem tudok állni.

Nem sokkal később jött a doktornő és megbeszéltük a dolgot, holnap kapok vért. Ez tehát rendeződik.

A nap viszont jól telt. Jött Csirke és szokás szerint itt sertepertélt, etetett, gondoskodott rólam. Szerencsére már kevesebbet nyaggat a szőlőmaggal, a mandulaevéssel és hasonlókkal, ehelyett ma például megmasszírozta a lábamat. Nagyon jól esett!

Persze szokás szerint trécseltünk és játszottunk. Hozott egy új társasjátékot, a neve Zooloretto. Állatkertet kell benne állatokkal feltölteni úgy, hogy minél több karámod legyen minél teljesebb, miközben nincsenek felesleges állataid. Jól elvoltunk vele. Gyorsan meg lehet érteni a szabályokat és gyorsan pörög a játék.

Sajnos a tegnapinál már hamarabb, kora délután kijött rajtam a láz és igen magas (38.8) hőfokon égetett. Lázcsillapítóval maradtam működőképes a délután folyamán, de leizzadtam és fáj a fejem is.

Délután pedig Tikaloztunk, ide már becsatlakozott Csorvás Gabi is. Megint csak jól elvoltunk. Hatalmas meglepetésre én nyertem! :-) Gabi hamar felfogta a szabályokat és meglepően jól kombinál, egy-két csata után veszélyes ellenfél lesz.

Csirkének utána már indulni kellett, de Gabi maradt még egy kicsit trécselni. Odaadtam neki a Funtinelli boszorkányt, hogy olvasson bele. Szerintem nagyon jó könyv.

Én most egyébként még mindig Faludyt olvasom (Pokolbeli víg napjaim) és egyre izgalmasabb kezd lenni a dolog. Tényleg nagy koponya az öreg, minden tiszteletem az övé.

Szóval jó kis kerek nap volt a mai. Most este már járni is tudok, a szédülés kicsit enyhült.

Várom a holnapot. Egyrészt nehéz lesz az este a láz miatt, másrészt holnap jön újra a piros méreg, ami megkeserítette a múlt hét közepét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése