Oldalak

2012. február 15., szerda

2012-02-15 Szerda
Vérhiány

A mai nap már alapból is szokatlanul indult. Még a múlt héten érdeklődtünk a gyógytornás lehetőségekről a Tűzmadárban, amikor a mai napot és a reggel 8 órás időpontot kaptuk, hogy ekkor lehet jönni egyeztetni a gyógytornásszal.

Persze egész éjjel forgolódtam és nehezen aludtam, de bezzeg 5-kor még visszaaludtam és csak 7 után ébredtem fel. Mivel a reggeli nekem komoly próbatételt jelent, nem ettem a tornás egyeztetés előtt, éhgyomorra mentem. Ennek meg is lett a böjtje, mert amikor felálltam az egyeztetés után a székből, szédültem, elhomályosult a látásom és a falba kapaszkodtam, hogy ne boruljak fel. Szerencsére aztán sikeresen hazaértem, nem volt gond, de butaság volt éhgyomorra sétát és programot vállalni.

Egyébként azt beszéltük meg a gyógytornásszal, hogy minden szerdán 9-től tudnak foglalkozni velem, első alkalom jövő héten.

Miután visszajöttem, még szanaszét hevertek a ruháim, amikor érkezett a doktornő vizitálni. Kérdezte hol voltam, és amikor mondtam, hogy gyógytornát egyeztetni a tűzmadárban, megemlítette, hogy itt az épületben van egy házi gyógytornász (Marcsi) akihez ki se kell menni és akár naponta meglátogat. Később jött is Marcsi és meg is tornásztatott, ami nagyon jól esett. Ezért most a tűzmadaras gyógytorna ejtve van. Kényelmesebb a házhoz jövő verzió.

Persze Csirke is megérkezett eddigre, hozott kaját (pépeset) és el is kezdett aktívan tömni engem. Egyél Mókus! Igyál Mókus! Hogy-hogy még nem ittad ezt meg?

Nagy reggeli után így most komolyabb ebéd következett, majd egy olyan uzsonna, amely überelte mindkét másikat. Emiatt egész délután járt a hasam, próbált emészteni. Nem túl sikeres a dologban, lehet hogy az étellel volt valami, vagy csak a tegnap méreg zavar be valahogy. Szóval emésztek egész délután. A gond csak az, hogy közben érezhetően leállt az agytevékenységem, többször aludtam, de ha ébren vagyok, akkor is csak nézek ki a fejemből.

Ma délelőtt volt vérválasztás is, tehát a doktornő már a tegnapi vérkép alapján látta, hogy rossz a helyzetem. Holnapra meg is jön a vér és talán ezáltal rendeződik is a helyzetem.

Szóval egy kicsit uncis partner voltam ma délután Csirkének. Már panaszkodott, hogy unja az internetezést, és hogy igazán összeszedhetném magam.

Voltunk egyet sétálni is még ebédidőt követően, gyönyörűen hullott ma a hó és mi a hóesést követő napsütésben sétáltunk egyet. Szép fehér volt minden és gyönyörű.

1 megjegyzés:

  1. Ez a "vérválasztás" dolog érdekesen hangzik.
    Már látom, ahogy a sommelier elegánsan hanyag mozdulattal veszi sorra a zacskókat: esetleg ezt a friss, érettségi előtt álló szőke lányt tudom ajánlani, éppen csak egy csipetnyivel 50kg felett, első szüret? Nem, akkor ez a telt, 95kg-os hentes-legény, kreatinban különösen gazdag, izmos ízvilággal? Illetve az egyik nagy kedvenc, a 40-es főkönyvelő különösen kerekded zsírokkal?
    Persze értem én, hogy egy kémcsőben rázást takar a kifejezés, de akkor is jó lehet a mesés lehetőségekkel játszadozni, legalább gondolatban... :D

    Van még hely a hétvégi táncrendedben, vagy inkább hallgatnád a holnapi stand-up callt 9.00-kor az ágyad mellől? Látogatnék már én is egyet!
    Bulcsú

    VálaszTörlés