Oldalak

2012. február 1., szerda

2012-02-01 szerda

Esős nap a napsütésben.

Tegnapi kúra folytatódik ma is, mossák bele a szervezetembe ezt a mérget, bár tegnap még úgy éreztem, hogy távozik is belőle, ma már úgy érzem, hogy inkább megragad. Bár látszólag komoly gondokat nem okoz, kedvetlen és elgyötört vagyok. Könnyen fáradok.

Nővérkék beváltották a tegnapi fenyegetésüket és külön szobába költöztettek. Bár előtte megbeszélhettem a doktornővel is, aki kifejezte, hogy az ő ötlete volt. Csak azért gondolt erre, mert az elkövetkező időszakban gyakran előfordulhat, hogy fehérvérsejt hiányos leszek, azaz védtelen.

Az új hely bár nem rossz, de tény hogy kisebb mint az előző és belakni sem sikerült még teljesen. Kicsit nagyobbak a távolságok, de ez már elérhető az épületen kívülről közvetlenül is.

Reggel Mesi is jött csirkével és hozott mindenféle finomságokat, próbál ő is segíteni.

Más nagy újdonság nincs, Csirkével néha elmegyek sétálni és agonizálok az ágyamban. Bár odakinn szépen süt a nap, ez a mai az én fejem szempontjából egy nagyon esős borús, ködös nap.

Szerencsére volt vérválasztás, ami arra utal, hogy holnap kapok vért és akkor talán újra helyre jön a világ egyensúlya ami talán most egy kicsit felborult.

A délután szerencsére már jobban alakult, kicsit talán magamhoz is tértem, bár még bágyadt vagyok.

Voltunk ma többször is Csirkével sétálni. Napközben szép volt és sütött a nap, még fakopáncsot is láttunk (Budapest kellős közepén). Aztán este is megpróbálkoztunk, de ez nem volt több 5 percnél, mert amikor kimentünk, szembesültünk a hideggel és megfutamodtunk.

Holnap nem kapok semmi szörnyűséget, és ezért azt remélem, hogy holnap egy kicsit aktívabb napom lehet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése