Oldalak

2012. február 8., szerda

2012-02-08 Szerda
Jó napom volt ma

Elnézést a késői blogírásért, de ez általában jó hírt jelent: egész nap volt elég történés ahhoz hogy ne jussak hozzá a géphez! :-)

A tegnap éjjellel kezdem. A jó hír, hogy a lázam eltűnt, nem jött elő még a hőemelkedés sem.
Annyira fel voltam még pörögve tegnap este a friss vértől és a napi történésektől, hogy direkt kényszerítenem kellett magam a tízes fekvéshez. Ez a szokásos fekvési időm, mivel antibiotikumot kapok este tíz órakor és reggel ötkor, ezért tíz után nem ajánlott nagyon húzni az időt. Végülis tízkor rendben lefeküdtem. Éjjel viszont megébredtem. Sehogy sem volt kényelmes az ágy. Járt az agyam mint a motolla.(utólag már elég zöldségnek tűnnek, amiik akkor foglalkoztattak :-) Szóval vagy egy órán keresztül csak forgolódtam. És persze sokat jártam a kétbetűs helyre, mert a méregnek ürülnie kell.

Sajnos még az éjjel többször komplett leizzadtam a nyakamon és a felsőtestemen. Ez azért volt érdekes, mert két nappal ezelőtt is az izzadás gyötört (a láz volt akkor az okozó), de akkor elsősorban a homlokomon izzadtam.

Végül visszaaludtam és reggelig bőven ki tudtam magam pihenni.

Reggel jól ébredtem. Apróság, de a "billegés" vagy inkább imbolygás megmaradt tegnapról.

Megjött a doktornő le is csaptam rá a kérdéseimmel. Az éjszakai izzadás témakörében azt a választ kaptam, hogy az jó hír, ugyanis a betegségemnek van egy olyan tünete (az erős éjszakai izzadás) amit eddig nem ismertem. Ha ez a tünet a kemoterápiás kezelés követően közvetlenül jelentkezik (ugye pont tegnap kaptam mérget egy hét után megint) akkor az arra utal, hogy a betegséget hajtja ki belőlem a méreg. Tehát örülünk!
Az imbolygás témakörében azt a választ kaptam, hogy azt sok minden okozhatja, de a vértranszfúzió biztosan nem. Ha még pár napig fennáll, részletesen kivizsgáljuk. (Jó hír, hogy azóta erősen gyengült, szóval ezt egyelőre ejthetjük)

Kisit később aztán megkaptam a mai kemómat is. Sajnos itt a vizet akkor indították, amikor a mérget is. (Ellentétben a tegnapi nappal, amikor már erősen felvizezett állapotban kaptam a gonoszat) Ezt a változás tényleg megéreztem, mivel a méreg nagyon gyorsan bejut (fél óra) és hirtelen érezni kezdtem az ízét megkavarta a gyomrom és kicsit rontott a közérzetemen. Legközelebb kifejezetten kérni fogom, hogy a vizet sokkal hamarabb indítsuk, mint mérget. Ma a szerelékekkel volt gond (hiány volt mindenből, de ez állítólag délután megoldódott), ezért indult minden későn.

A kemó után még jó sokáig folyt a víz, de időközben Csirke is befutott. Mert hogy ő volt a mai vendég és szokás szerint itt volt velem egész nap és még holnap is lesz valameddig.

Csirkével szokás szerint jól elvoltunk, beszélgettünk, társasoztunk, megint kaptam lábmasszázst és még sétáltunk is. Igen!
Annyira szépen sütött a nap, hogy vettem a bátorságot és kimentünk egy kicsit a télbe. Jó volt kint mozogni, szerintem már legalább egy hete nem mozdultam ki magamtól. Jó, hogy már megint képes vagyok ilyesmire és nem szeretnék visszagyengülni annyira, hogy ne tehessem meg (pl. láz vagy szédülés miatt).

Délután séta után fürcsi volt. Kipróbáltunk a zuhanyzó elválasztó függönyére egy új technikát (szalaggal rögzítettük a "kád" pereméhez, mert ezt javasolta a takarító néni a pancs elkerülésére. Én már neki is jeleztem, hogy szerintem ez így nem jó, mért épp kifele vezeti a vizet, de ő azt mondta, hogy más szobában ezt látta működni. Hát, tisztelettel jelentem, nálam nem működik! Nálam sajnos a víz a fizikai törvényei szerint a víz lefele igyekszik és a lefele neki legkényelmesebben kifele van, ezért az égsz fürdőszoba egy nagy pancs lett. Na majd legközelebb még finomítunk ezen a megoldáson! :-)

Pancs után újra lettem kötözve a kanülnél, megszáradtam, még játszottunk egy kicsit és most Csirke elment.

Összességében továbbra is kerek a világ, mostanra nem érzem a méreg hatásait és nincs semmi bajom sem. Sokat incselkedtünk a mai nővérkével (néha már óvónéninek hívom őket), mert nagyon kedves velünk.

1 megjegyzés: