Oldalak

2012. március 18., vasárnap

2012-03-18 Vasárnap
Meleg, kintlét, trécsi

Szinte már-már csak hotelként funkcionál számomra a kórház. Bár mondjuk egy hotelhez képest extrém olcsó és extrém szar kaját adnak itt. Hotelként használom, akkor sétálok ki és be, amikor jól esik, nem kell egyeztetni senkivel.

Csirke itt volt tegnap este, aludni elment Gabikához, és ma reggel megint útba ejtett engem az előadásai felé menet. Kinézett magának egy pszichológiai témájú előadássorozatot a Károli egyetemen, amely ingyenes és érdekesnek ígérkezett. Ide igyekezve ugrott be hozzám és hozott nekem péksüteményt, meg néhány apróságot, amiből már hiány volt. Beszélgettünk is egy kicsit a reggeli hűsben, amikor még teljesen szokatlan irányból, keletről süt a nap.

Ezután gyorsan be a szobába, hogy ott legyek a vizitemen, majd már érkezett is a vér, amihez még tegnap volt a vérválasztás. Már megint két zacskó vérrel lettem gazdagabb.

Délre vártam Piroskáékat és hamarosan hívott is Öcsi és már érkeztek is. Jött első körben Piri és Imre, majd kis késedelemmel csatlakozott Ági és Neel. Ebben a felállásban telt el lényegében az egész nap, fél öt után indultak vissza Öcsi bátyóhoz. Sokat beszélgettünk, a betegségről, a kezelésekről, a gyerekekről, a különféle problémákról és a saját családunkról. Jól éreztem magam Veletek, máskor is gyertek! Külön köszönöm Pirinek és Imrének, hogy meglátogattak.

Este még rendeltem egy pizzát, aminek a felét meg is ettem vacsorára és most már megyek is aludni.

Összességében igazán remek nap volt, soha rosszabbat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése