Oldalak

2012. március 3., szombat

2012-03-03 Szombat
Fejfájás

A mai napom lényegében a fejfájás jegyében telt. A fejfájás nem vészes, ha vannak élmények, el tudom nyomni, de folyamatos, amikor ülök vagy állok. Ha fekszem, nincs fájdalom. Ez valószínűleg a lumbáláshoz köthető utódjelenség. Ameddig nincs elég agyvíz, hogy kitöltse az agy körüli űrt, fáj a fejem. Remélhetőleg holnapra elmúlik.

Ja, hétvége van. Teljes nyugalom, az orvosok nem zavarják a betegeket a gyógyulásban. :-)
Nekem is csak egyetlen méreg volt beütemezve mára. Tegnap beszélgettem Csorvási Gabival, hogy esetleg együtt elmehetnénk sétálni. Gyönyörű az idő és rég beszélgettünk. Azt gondoltam, hogy délelőtt lemegy a kemó, ezért ha ebéd után találkozunk, akkor bőven lesz időnk sétálni.
Persze megint bezavart a levesbe valami. Még pedig a nővérkének meggyűlt a baja a szomszédommal, tovább túl sok dolga votl délelőtt, ezért áttette kora délutánra a kemómat. Gabit már túl későn értesítettem, ezért csak bő fél óránk volt beszélgetni.

Egyébiránt reggel, kihasználva a délelőtt csendjét és békéjét, kikéredzkedtem sétálni. És bűnt követtem el. Szándékosan. Elmentem a profiba bevásárolni. no nem azért, mert nem lenne legalább öt rokon és ismerős, akit ne kérhetnék meg arra, hogy vegyen nekem ezt-azt. Hanem azért, mert a korábbi rendelések alapján arra jöttem rá, hogy másfél hónap bezártság után, már el sem tudom képzelni / eszembe sem jut, hogy mi minden egyéb érhető el egy boltban. Magyarul, ha megkérek valakit, mind olyan dolgokat rendelek, amiket már ismerek. De ezeket már mind unom, és szükségem van változatosságra. Ezért mentem el a boltba és vettme olyan dolgokat, amik nem jutnak magamtól eszembe. Például eddig mindig tonhalkonzervet kértem. Most rájöttem, hogy árulnak sprotnit, heringet, tőkehalmájat, stb. Vettem ezekből is, mert mind szeretem, csak nem jutnak eszembe, hogy ezeket kérjem.
Szóval jó volt bevásárolni magamnak. Kifelé tartva a profiból, észrevettem egy grillcsirkést a parkolóban. A felirat szerint ő árulja az "Ország egyik legjobb grillcsirkéjét". Biztos csak a nekem eladott comb volt ennyire snassz is a többi termék nagyon ízletes, de nem sikerült azonosulnom a szlogennel a comb fogyasztása közben. No nem volt rossz, de ennél azért még én is jobbat sütök a kertben a grillen.

Erről jut eszembe, hogy imádok grillezni. Szeretek tüzet gyújtani, kint álldogálni a friss levegőn, füstölődni, húst forgatni, parázst szítani és minden mást, ami a kerti sütéshez kapcsolódik. Jön a jó idő, és legszívesebben inkább ott álldogálnék hétvégenként, mint hogy itt rostokoljak a kórházban. Na jó, ez csak álom és majd talán lesz rá egy hetem nemsokára, ha ügyes fiúként tovább bírom a terápiát.

Gáborral jót beszélgettünk, elsősorban a Kszk-s dolgokról, de korántsem értünk a végére a dolgoknak, túl kevés volt az idő. Talán holnap bepótoljuk.

Egyre haptákban vártam a szobámban a kemót. Egyébként az volt az érv, hogy azért kell nekem egyre mindenképp visszaérnem, mert a bekeverés után egy órával el kell kezdeni az adagolást. Legalábbis ezt mondta a nővér mielőtt elindultam. Valahogy mégis csak kettőkor tudta bekötni (folyamatosan túl sok a dolga), rákérdeztem, hogy a délelőtti szabály szerint akkor most ezt a mérget nem kéne inkább eldobni és újat keverni? Nem, délutánra a szabály úgy változott, hogy a bekeverés után maximum 3 órával már be kell fejeződjön az infúzió. És ez az egy órás késéssel még épp megoldható volt (a kemó 1 óra alatt megy be). Van egy dolog, amit nem szeretek. Ezek a gumiszabályok. Nem szeretem, ha a szabály mindig úgy van, ahogy nővérkének tetszik és neki a legkevesebb munka. No nem kell félreérteni, ne lázadok, csak tudom, hogy milyen helyi értéken kezeljem a jövőben azt a nővérkét, aki a kedve szerint csavargatja a szabályokat.

A kemó a szokásos módon lement. Utána elmentem egyedül sétálni a népligetbe. Mint megtudtam ma Fradi meccs volt. Még életemben nem láttam ennyi rendőrt és 16-24 éves fiatalt zöld-fehér sálakkal és sok sörrel. Ezek az urak már eleve elég illuminált állapotban kerülnek be a karámokba a meccs elején. Iszonyatos mennyiségű sör folyt le a torkukon. Ez volt az év biznisze a népligeti büféseknek. Szerintem ők tudják mikor vannak meccsek és teherautószám bespájzolják a sört.
Azért tetszett az élet körforgása. Az illuminált urak fogyasztják a sört. Eldobják az üveget, a fémdobozt. A hajléktalanok ott sétálgatnak a futball huligánok között és folyamatosan szedik fel az üvegeket és a sörösdobozokat, mert ők ezért pénzt kapnak a MÉH-ben. Egyesek szórják a pénzt meccs előtt, mások ebből élnek valahogyan.

Na jó, persze nem álldogáltam közöttük, ezt csak a két alkalommal fedeztem fel, amikor elmentem mellettük. Közben tettem egy nagy kört a Népligetben. Kicsit már későn jutottam ki, ezért a végére már igencsak fáztam, de jól esett a séta.

Várom már a holnapi napot. Holnap elméletileg nincs semmilyen kezelés, cserében viszont délelőtt találkozom Ágiékkal és délután meg láthatom a fiaimat. Már lassan egy hónapja,hogy utoljára meglátogattak és holnap megnézik az állatkertet és én leszek az azt követő látványosság. Nem tudom, hogy fel tudom-e majd venni a versenyt a bőgőmajmokkal, de már tényleg nagyon szeretném megszorongatni őket. Van egy pár dolog, amit egy ideje nekik gyűjtögetek. Például szoktunk néha kapni vacsorához kis dobozos almalevet. Ezeket egy ideje nem ittam meg és már összegyűlt három, ezért oda tudom majd adni nekik ajándékba. Remélem örülni fognak neki.
Tudom, hogy vásott kölykök és azt is tudom, hogy az állatkert után el lesznek fáradva, de azért mégis nagy várom már, hogy láthassam őket! Remélem addigra elmúlik ez a kínzó fejfájás is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése