Oldalak

2012. március 15., csütörtök

2012-03-15 Csütörtök
Forradalom

Lehet hogy odakint minden a politikusok meg a felvonuló tömeg lázában ég, itt a kórházban lepkefogó hálóval se lehetett aktív embert fogni. Mindenki pihen, úgyis 4 nap szabi van, minek idegeskedni nem hajt a tatár. Ennek egyik jelzője, hogy fényes, napsütéses napon is csak egy órás késéssel ért ide az ebéd. Pisti, a kajaszállító is úgy volt vele, hogy nem hajt a tatár!

A magam részéről egész nyugis nap volt, semmi izgalom, semmi kezelés, csak lábadozás, erősödés. Szerencsére sokat sütött a nap. Kértem és kaptam engedély sétára a kórház területén belül. Voltam is sétálni, egyet délelőtt, és egy hosszút délután Papával.

Papával sokat beszélgettünk. Sajnos még mindig nem tudok nagyobb sétákat tenni. Már rövid séta után is le kell ülnöm. Az az érzésem, hogy az elmúlt napok túl sok fekvése és a gyógytorna kimaradása miatt, a gerincemet nem tudom huzamosabban egyenesen tartani. Vicces.
Sebaj, Zsuzsához hasonlóan, Papával is padtól padig sétálgattunk, de vele már talán nagyobb távolságokat is be mertem vállalni a padok között. Szeretnék fizikumomban is megerősödni, mert nem ezért megyek haza, hogy ott is a négy fél között üljek.

Kaptam sok kaját otthonról és küldtem is már jó néhány kacatot haza, hogy ha jövő héten költözni kell, talán már ne kelljen annyi mindent hazavinni.

Pihengessetek ti is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése