Oldalak

2012. április 22., vasárnap

Cseberből vederbe

2012-04-22 Vasárnap

Folytatódik lassú felépülésem. Legalábbis ez lenne a terv. Ehelyett sikerült a meglévő problémáimat átalakítani, kiegészíteni újabbakkal. A doktornővel most frontális támadást intézünk a maradék problémák ellen, hátha...

Hát, ha fiatal és erős gyerek volnék. És lennének erős sejtjeim, akkor biztos nem szedek össze ennyi mindent. Szóval a korábbi fejfájásom és agyi levertségem továbbra is jól megvannak, köszönik szépen. Talán lassan alábbhagynak, például már nem szükségszerűen alszom minden étkezés után, van, hogy csak fekszem és fáj a fejem, meg ki vagyok ütve, de közben tudok pl. filmet nézni. Ez már igazán előrelépés ahhoz képest, amikor kaja után még a cuccokat hűtőbe elvinni sem volt időm, azonnal le kellett feküdjek pihenni. A fejem továbbra is hasogat, de mostanra állandó, elviselendő fájdalom lett belőle, kevésbé a környezettől függő valami. Azért ez még igen zavaró, jó lenne, ha végre túl lennék a fejfájáson.

Aztán viszont sikerült új cuccokat is gyűjtenem. Hogy mit és honnan, azt nem tudom. Szépen éldegélnek és jól elvannak a számban. Vagy vírus, vagy baktérium, de lehet akár gomba is. Az öblítőszer (Caphosol), aminek lelkes felhasználója vagyok, nem írtja őket. Igazán tegnaptól kezdtek megerősödni, pokollá téve a létezést, de különösen az evéseket. Olyan, mintha forró parazsat tennének a pofazacskóimba a fogak és a bőr közé, majd így kéne ebédelni. Egy élmény vele az étkezés, így biztos nem fogok elhízni. :-)
Szóval nem írtja a Caphosol, megkérdeztem a doktornőt. Tőle két nekifutásban egyszer egy vírusirtó tablettát kaptam, de az nem segített, ezért most este kaptam tőle egy szemgélt (Corneregel), amit egy gézre kell kennem és ezt kell a számban az inkriminált helyen tartanom. Remélem ez már tényleg segít.

Ja, közben a béka segge alá kerültek a vérlemezkéim. Ez abból is látszik, hogy ma délben eleredt az orrom vére (nem tudom miért) és két órába került elállítani. Nem működik minden megfelelően.

És közben meg is fáztam. Köhögök és fújom az orrom. Holnap vesznek kenetet, hogy kitenyésszék mi okozza. Hurrá, még ez is.

Korábban megfogadtam, hogy nem foglak Titeket állandóan a saját fájdalmaimmal traktálni. Próbálnék én pozitívat is írni a mai napról, de hát annyira nem történt semmi... Ma nem jött senki sem látogatni. Ági és Neil ígérte magát korábban, de nekik közbe jött Neil elutazása, ezért holnapra tolódott. Voltam helyette hát sétálni a kórházban. Szigorúan a kórházban! Nagyon ráértem, mert megmértem a GPS-el, hogy mennyi egy kórházkör.
Egy nagy kórházkör 1,36 km. Magyarul hat kör egyhuzamban tenne ki egy tókört. Lehet heogy egyszer megpróbálom.
De nem most. Most inkább ülök a seggemen és várom a gyógyulást. Ha időben haza akarok jutni, nem kéne további betegségeket összeszednem.

Na jó, ennyit mára, legyetek jók és ne az én fájásaimra figyeljetek, hanem élvezzétek ezt a gyönyörű időt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése