Oldalak

2012. április 23., hétfő

Csak nyafognom kell...

2012-04-23 Hétfő

Ma nagyon jó napom volt. Úgy tűnik csak egy kiadósat nyafognom kell a blogon és minden jobbra fordul. A tegnapi nyafogásomban említett problémák ugyanis sokkal kevésbé voltak zavaróak ma. Szinte azt mondhatom normális ember módjára tudtam élni és gondolkozni. Egész nap! Pedig ez nagy szó...

Szóval a fejfájás és agyi elnehezültség, ami eddig a napjaimat jellemezte, ma reggelre látszólag teljesen eltűnt. Igazán jól éreztem magam, jó kedvem volt. Azóta már tudom, hogy délutánra megint előjött a dolog, de a nap nagyobbik részét béklyóimtól megszabadítva tölthettem.

A szájfájás környékén is előrelépés történt, bár nem végleges. Az a probléma, ami oly sok fájdalmat okozott, a szemcseppes géz csodamegoldása által visszább húzódott. Jelentkezik egy újabb gond a szájszegletemben, de ezt is csak ma este éreztem.

Szóval a fájdalmaim, problémáim nem múltak el, de ebből ma mit sem éreztem, teljesen boldog napocska adatott meg nekem.

Látogatók tekintetében is jól alakult a nap. Csirke volt itt, délután pedig Ági csatlakozott. Bár Csikre itt volt, mégsem élvezhettem a társaságát, mert bement ügyeket intézni a Stratisba és utána még elintézte a bevásárlást is. Fél négy fele ért csak vissza a sok utazgatásból. Persze azok a napok jobbak, amikor együtt tudunk lenni egész nap, de a mai feladatai fontosak voltak. Majd bepótoljuk szerdán vagy pénteken, ő se tudja mikor jön legközelebb.

Ebéd után, ameddig Csirkére vártam, nagyot sétáltam itt az udvaron. Három kört nyomtam le a kórházban és olyan jó erőben voltam, hogy egyes részeken kocogtam is! Nagyon jól esett a mozgás, igazán kezdem embernek érezni magam.
(Halkan jegyzem meg, hogy a jóllétemet sajnos a sejtszámaim még nem igazolják vissza, vészesen alacsony a vérlemezke számom és komoly esésnek indult a vörösvérsejt is)
Szóval mozogtam és nagyon jól esett.

Majd amikor Csirke és Ági megjött már kevesebbet mozogtam, inkább beszélgettem. De beszélgetni is jól esett, kint a padon. Estére most megint fáradt és beteg lettem, de ez már csak az este nyűgje, a nap  nagyon jól sikerült.

Na nem zengem tovább az ódát, csalogat az ágy, valószínűleg ma sem kukorékolok már sokáig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése