Oldalak

2012. szeptember 26., szerda

Boldog szüüliinaapoot!

2012-09-26 Szerda

Fontos naphoz értünk tegnap. Csirke kétszeresen is 17 éves lett. Talán kissé már bölcsebb, mint 17-ként volt, bár ez korántsem biztos. :-)

Kapott egy nagyon szépen feldíszített tortát és persze ajándékokat is. Mindnek nagyon örült! Sajnos én nem tudtam ott lenni a nagy eseményen, pedig nagyon vágytam, hogy lássam, hogy a nehezen összevaterázott cuccoknak hogy örül. Egész nyáron titokban lestem a szavát és ha valamit megemlített, hogy "De jó lenne egy ...", akkor én azokat feljegyeztem és kicsit kifutva az időből, de beszereztem. De nem csak magamat akarom fényezni, mert Krisztina, Papa és Mama is kitettek magukért.

Ez itt a kis családom. (Sajnos nem lehettem velük)
Ne felejtkezzünk el Papáról és Mamáról, akik a helyszínt biztosították és az enni-innivalókat előállították. Boldog szülinapot Csirkének!
A torta egy külön történet. Már korábban megbeszélték Mama és a három gyerkőc, hogy Mami tortáját megint együtt díszítik fel. El is kezdődött a nagy szervezkedés, titkolódzás. Viszont sajnos az ünnepelt tudta nélkül nem volt megoldható, hogy a gyerekek eljussanak a cukrászkellékek szaküzletébe. Ezért - megint titokban - Csirke is be lett vonva, hogy Mama elvihesse a kölyköket. Szóval e titkolódzási háló eredményeképp végül a gyerekek az egyik nap reggel suli előtt felkeresték az üzletet és bevásároltak. Az eredmény mindjárt látható. Na ezért ne engedd meg a nagymamának, hogy szabad kezet adjon a gyerekeidnek egy cukrászboltban. :-)
A torta elölről...

...és hátulról.
Végül most nem is tudom, hogy Csirke szülinapját ünnepeltük-e vagy egy három, meg egy négyéves lurkó  közös szülinapját. :-)
Akárhogy is, szokatlanul sokszínűre sikerült a nagy mű. És persze minden gyerek részt vett benne, Zéti segített a tésztát sütni, Balus és Bendzsi pedig a díszítésért volt felelős.

Majd, miután mindenki összegyűlt, felköszöntötték az ünnepeltet:

Aki sorban kibontogatta az ajándékait:
Elsőként csodálatos interlock varrógépet, hogy ne legyen akadálya a ruhajavításoknak, készítéseknek.
Aztán egy crocs papucsot, szép rózsaszínt, vagy ahogy újabban mondják, pinket.
És persze a csokor virág is Csirkét illette.
Szóval hát sok képpel és kevés szöveggel ez volt a veleje a Csirke szülinapi bulijának. További részleteket sajnos nem árulhatok el, mert én magam sem tudok róluk. A családhoz közeli forrásból tudom, hogy a gyerekek egész nap izegtek, mozogtak, alig bírtak magukkal a nagy készülődésben, de jól viselkedtek. Az ezt követő vacsoráról képes-videós feljegyzés nem készült, állítólag azért, mert a gyerekek csúnyán csámcsogtak, miközben szeneslapáttal pakolták magukba a tortát. Kisebb fennakadást okozott még a marcipán-mobil tulajdonlásának és elfogyasztásának kérdése, ezt a gordiuszi csomót Csirke úgy oldotta fel, hogy a mobilt megtartotta magának.

Ezután még ma titokzatos csomag érkezett Csirkének címezve, az oldalán egy nagy gyümölcsprés képe díszelgett, de ez csak a félrevezetés céljából került oda. A titokzatos csomagot Csirke és Zéti nagyon óvatosan kibontotta és meglepetésükre találtak benne egy..egy húsdarálót! :-) Tudom, hogy nem tipikusan lányos ajándék, de hallottam még a nyáron, hogy a háztartásban szükségünk volna egyre és összekötöttem a kellemest a hasznossal. :-)

Egyébként én is megvagyok valahogy, sajnos még ma is tudtak romlani a sejtszámaim, úgy tűnik, a padlóig már meg sem állnak. Így aztán a mostani időszak nagyon kritikus, ügyelnem kell, hogy nehogy összeszedjek valamit. Szerencsére semmi baj nincs, minden rendben, kék a fű és én is stabil vagyok!

(Egy kis segítség az utolsó megjegyzéshez a magyarországi politikát kevésbé követőknek. A HVG szeptember 15-ei címlapjára utal az idézet. Szerintem nagyon kreatív, ötletes, ütős.
Kérlek ne kommenteljetek politikai témában!

1 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot a feleségednek! A torta szenzációs, asszem lopom az ötletet. :)

    VálaszTörlés