Oldalak

2012. január 22., vasárnap


2012.01.18 szerda

Hajnalban hidegrázásra ébredtem, nagyon rosszul éreztem magamat. Felébresztettem Csirkét aki elindult gyógyszert keresni az éjszakában „szerencsére már nem volt ügyeletes gyógyszertár” időközben az állapotom tovább romlott, nem tudtam járni és egyszer eszméletemet is vesztettem. Heves tiltakozásom ellenére Csirke Papáék segítségét kérte, majd miután nem jött ki a mentő kérésre bevittek a Tatabányai korházba. Itt azonnal vért vettek és hosszasan vizsgáltak. Hajnalban Csirkééknek vérmérgezésről beszéltek, délutánra már komoly vérkébzőszervi betegségről beszélt a főorvos. Még ezen a napon kaptam 3 adag vért, ami lehetővé tette, hogy ne csak feküdni tudjak hanem felülni és nagyon óvatosan járni is. Ha felálltam szédültem és fájt a fejem is.  Később a főorvos és csapata meglátogatott és bejelentette, hogy átirányítanak a budapesti Szent László korházba további megfigyelésre és kezelésre. Nagyon jó helyem volt a Tatabányai korházba, a fal tetőtől talpig üveg volt, egy élettel teli térre nézet. Bár ugyan csak egyszer ettem ott, az étel is nagyon jó volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése