Oldalak

2012. január 22., vasárnap


2012-01-21 Szombat

Nyugodt hétvégi napnak indult, de mint kiderült Sipos doktornő (saját orvosom) volt ügyeletes. Ennek megfelelően kicsit sikerült többet beszélgetnem vele, bár sokkal okosabb nem lettem. Láthatóan nem akar több információt adni, amíg nem teljesen biztos a diagnózisában. Megkértem, hogy Ági is hozzáférjen a papírjaimhoz, ebbe beleegyezett.
Pusza időben megérkezett, s azzal a lendülettel le is mentünk sétálni a korház udvarára. Nagyon szép az idő hétágra süt a nap igazi sétálós, kirándulós idő van. Séta után visszajöttünk és egy nagyot aludtam. ezután nemsokára megérkezett az ebéd, ami kivételesen ízlett (lebbencs leves és zöldbabfőzelék rántott párizsival). Majd újabb séta és újabb pihi után vártuk a látogatókat.
Előbb befutott Ági és Gabika. Jót beszélgettünk.

Majd megérkezett Krisztina és végül Zsuzsa, Öcsi és Gábor. Köszönöm, hogy meglátogattatok!
Zsuzsáék hoztak mindenféle földi jót, amit ezúttal is köszönök. A látogatások után megvacsoráztunk, (én franciasalátát magos zsömlével, amit Csirke hozott nekem, Csirke meg a korházi vacsorám), majd lementünk még egy utolsó rövid sétára. Séta után skypoltunk majmóékkal. Nagyon édesek voltak, nagyon hiányoznak nekem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése