Oldalak

2012. január 29., vasárnap

2012-01-29 Vasárnap
Egy napom

Ma sok szöveg helyett inkább képeket mutatok, hogy lássátok, hogy néz ki a hizlalt malac.

Hizlalt malac telefonál
Amúgy napközben leginkább könyvet olvasok. Most fejeztem be egy viccesnek szánt könyvet a Százéves emberről, de nekem kicsit erőltetett volt néha és nagyon a Forrest Gump-ra hajazott. A szereplők kidolgozottsága és lelki komplexitása pedig leginkább a Micimackóéhoz mérhető.

Most egy másik művet olvasok, amit Csanádtól kaptam kölcsön, a címe Diagnózis. Ez már egy sci-fi. Egy olyan világot rajzol fel, ahonnan nézve a jelen is utópiának tűnik. Izgalmas, érdekes, de nem túlzottan gondolkodtatós.
Hizlalt malac olvas (itt HVG-t)
Ezen felül még filmeket nézek a laptopon. A legutóbbi a Király beszéde volt, ezt mindenkinek javaslom, mert nagyon szép és érdekes. Nehéz harcot vív meg a herceg/király, de győzni tud. Érzem, hogy én is győzni fogok a saját harcomban.

Ezen kívül még szoktam naponta kétszer-háromszor sétálni, sokat telefonálni és szkájpolni is.

---

Egyébként mára abban állapodtam meg Anikó nővérkével, hogy csak délután kettőkor kezdődik az infúzió, ezért voltunk délelőtt Profiban és sétáltunk is a kórháznál.
Nagyvárad térnél

Na, melyikünk a szebb rozmár?

Profiba menni élvezet! Ha az ember egy hete be van zárva a négy fal közé, ebbe a mesterséges világba, akkor kész kikapcsolódás abban a hatalmas hodályban nézelődni és újfajta ingereket érezni. Nagyon rendesek voltak velem a pénztárnál, mert csak kétezer forintom volt, de 60 forinttal többre vásároltam és a pénztáros csaj elengedte a tartozásomat, de még az utánam jövő srác is ki akarta fizetni a 60 forintomat.
Szóval jó volt profiba menni, viszont nem vagyok már erőm teljében, nehezem bírom a 9 kg ásványvizet.
Délután pedig megkaptam az aktuális napi mérgemet


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése