Oldalak

2012. január 29., vasárnap

2012-01-28 Szombat
Első valódi kezelés + jönnek Majmóék és Csirke is itt van

Ahogy a kezelési tervből is látszik, a harmadik napon megkezdődik egy Cyclophosphamide nevű szörnyűség adagolása. Ez az Endoxan nevű gyógyszer formájában történik meg. (Hajhullástól hígfosásig mindent okozhat ez az anyag, szóval a barátságos mérgek körébe sorolandó)

Technikailag egy fél literes sósvízben feloldásra kerül a hatóanyag, és a fél literes sósvizet adagolják két órán keresztül programozott adagológéppel.
Emellett meg még beadnak 2 liter sósvizet, hogy átmossák a szervezetemet. Ez viszont mire átcsöpög rajtam az kb. 6 óra.
Sajnos ezzel nem voltam tisztában és ezért közvetlenül reggeli után megkezdtük a műveletet, aminek az lett a vége, hogy reggel 9-től délután 3-ig ültem az infúzió alatt. Pont a legszebb világos időben nem tudtam sétálni!

A hatásairól? Megöregedtem. 6 óra alatt kapsz 2,5 liter infúziót. Fél óránként kellett menni pisilni. De az nem úgy van ám, hogy kiugrok az ágyból és megteszem a 3 lépést a vécéig! Nem. Húzod magad után a kerekeken guruló infúziósállványt, mint öreg néni a bevásárlókocsit és együtt elmentek pisilni.

Egész jól bírom, de az étvágyam csökkent. Nehezen emésztek. Hajnal 4-kor arra ébredtem, hogy az este 7-kor elfogyasztott szendvicsemet próbálja a gyomrom megemészteni.

Rengeteg vizet is kellett innom az este folyamán, egyszerűen kívánta a szervezet. De amúgy egyelőre minden kerek.

---
A lényeget ne feledjem. Megjött Pusza és itt voltak ma Majmóék is. Majmilláékkal megint az udvaron találkoztunk, de felszöktettem csöndben hármójukat a szobába (most nincs János sem => üres a szoba) és kaptak egy-egy tábla csokit (olcsó népszerűség, tudom), mert én nem eszem őket. A nővérke csúnyán nézett ránk, de nem foglalkoztunk vele.
Aztán még voltam hármójukkal sétálni is a kórház udvarán, megnéztük azt a fát, ami a balatoni fához hasonlóan sárga gombócokat termel. Meg mászókáztunk, meg ilyenek.
Után pedig visszamentünk az épület földszintjére, ott még beszélgettünk egy sort. Megtudtam, hogy az akadémia uncsi volt (ott voltak délelőtt), de a parlament az sokkal érdekesebb, mert látták a koronát, a jogart és a többi ékszereket, jelvényeket.
Beszélgettünk arról, hogy hogy tíz percenként vagy óránként van-e díszőrség-váltás a koronánál? Rákerestem az Interneten, de nem találtam biztos választ. Pedig jó lenne tudni, mert megígértem, hogy az kap egy csokival többet legközelebb, aki jól emlékezett.
Kaptak még a kincstári képviselőfánkból is, amit Csirke délelőtt hozott, mert már megint úgy jártak az otthoniak, hogy nekik egy darab sem jutott, mert Mókus hizlalásához kell az anyag.

Igen, Csirke is itt van. Ő korábban jött, mint a kölykök és itt is volt egy órát, de aztán el kellett mennie Patchwork tanfolyamra, csak este csatlakozott újra. Hozott finom, Anyuka-féle murokfőzeléket meg fasírtot, amiből ettem is ebédre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése