Oldalak

2012. január 22., vasárnap


2012-1-22 vasárnap

Ma éjjel sokszor megébredtem, hiányzott az otthonom és a családom. Fel s alá sétálgattam a szobában és majmóékra gondoltam. Reggel fejfájásra ébredtem, de az ablak nyitásra ez szerencsére elmúlt. Ébresztés után még sokat aludtam, majd amikor János kiszabadult az infúzióból sütöttünk bundás kenyeret, amely egy kicsit olajosra sikerült. Ezzel jól belaktunk, olyannyira, hogy amikor Csirke megérkezett és elcsábított egy sétára, alig bírtam sétálni a nagy pocakom miatt. Séta jó volt, sütött a nap, bár egy kicsit erős a szél. Mikor visszaértünk az infúzió állványon már két adag vér állt, arra, hogy Mókust erősíthesse. Ezekkel együtt már 9 vér adagot kaptam a betegségem kezdete óta. Nagyon jót tett a vér érzem, hogy átjárja minden porcikámat. Sajnos ezután nem sokkal belázasodtam ezt közvetlen lázcsillapítóval kezelte a nővérke.
Egy órán belül láztalan lettem. Megjött az ebéd (valami húsleves szerű, rizs csirkecombbal), a leves szokás szerint ehetetlen, a másodiknak is szörnyű az íze, de mivel tele van értékes anyagokkal ezért nem hagytam veszni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése