Oldalak

2012. január 22., vasárnap


2012-1-20 péntek
Boldog szülinapot magamnak. Azért jobb lenne ezt a család körében otthon ünnepelni egy nagy tortával. És sok mosolygós arccal.
Ez volt a 34 dik születésnapom, nagyon szépen köszönöm, hogy ilyen sokatoknak eszetekbe jutottam felhívtatok és meglátogatatok.
Délelőtt vért kaptam, ami nagyon jól esett, helyrehozott. Majd utána megfürödtem. Csirke kicsit későn érkezett, csak délre futott be. Kihasználva a lehetőséget, hogy az udvarra lemehetnek a betegek, sétára indultunk a Szent László korház épületei között.
Az ebéd nem volt kiemelkedő (tojásleves, tarhonyás hús) de jobb híján ezzel csillapítottam az éhségemet. Szegény Csirke nem hozott magának kaját, így estig éhezett és szomjazott. Délután újabb séta után megérkeztek a látogatok Ági, Gábor és Krisztina. Késő estig trécseltünk, majd a kapuzárás előtt egy utolsó sétával zártuk a napot. Ezen a napon annyira elfáradtam, hogy még ugyan skaypoltam egy rövidet Cicóval és majmócáéjékkal, de hamar ágyba kerültem és aludtam másnapig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése