Oldalak

2012. június 13., szerda

Ön miért van még itt?

2012-06-13 Szerda

A címben feltett kérdés is elhangzott ma és nem is akárki szájából, hanem a helyettesítő doktornénijéből.
Már reggeltől alig vártam a vérképemet, de amikor szólt a nővérke, hogy vérválasztásom lesz, összeomlott bennem minden. Vérválasztásom? Hát ennyire rossz már megint a vérkép? Esett a vörösvérsejt? A kutyafáját, már megint nem megyek haza!
A vérválasztás megtörtént, én pedig lelkileg belenyugodtam a megváltoztathatatlanba. Mégpedig hogy a hétvégét is itt kell töltenem. Hogy miért? Hát mert ha ma van vérválasztás (szerda), akkor a vért holnap kapom meg (csütörtök), ez esetben a rákövetkező napi (pénteki) vérképet az én doktornőm nem szokta figyelembe venni (ha nőtt is a sejtszám, az úgyis a pótlásnak tudható be). Azután meg már hétvége van, az ügyeletes nem hoz ilyen döntést hétvégén, ezért legközelebb hétfőn várható a megkönnyebbülés.
DE már igazán nem is tudott letaglózni ez a dolog, mert már tegnap is csendes közönybe süllyedtem. Nem sírok, ha nem azt csinálják a sejtek, amit kéne nekik, de nem is reménykedek a gyors hazatérésben.

Aztán délután előkerült a doktornéni. Olyannyira délután, hogy valamikor munkaidő vége felé, 5 körül tudott meglátogatni minket. Ismerem és szeretem őt, ugyanennek a szintnek a másik felét felügyeli.
Ő mondta, a címben szereplő mondatot, hogy igazából nem érti, hogy még mért vagyok itt, mert szerinte nagyon jó a vérképem. Meg azt is mondta, hogy holnap megtárgyalja a Dolgos főorvos úrral, hogy mikor is tudnának kiengedni. Biztatott, hogy ez még akár ezen a héten, holnap vagy holnapután megtörténhet.
Szóval most reménykedek. Nem nagyon, csak egy picit. Beleélni nem élem magam, mert rossz pofára esni.

Napközben Csirke volt itt. No nem sokat. Tízre jött és fél kettőkor ment. Olyan volt, mint amikor a fáradt, kihülőben lévő hamuból próbálsz még tüzet csiholni. Teljesen kivan a csaj. Most van az iskola utolsó hete. Minden nap minden gyereknap valamiből évzárója van, az iskolák már nem tanítanak, hanem kirándulásokat szerveznek, amihez szendvicset kell gyártani a gyerekeknek, satöbbi. Láttam a naptárját, tele van írva programokkal, napi 4-5 program az átlagos ezen a héten. És persze a gyerekek se lettek időközben könnyebben kezelhetőek.
Szóval most Csirke aktuálisan szét van esve a túl sok feladattól, de elmúlik ez a hét is és rendbe fog jönni a lelkem.
Egyébiránt nagyon jó volt vele, finom ebédet hozott. Viszont annyira kikészített (vagy ő vagy az éjjeli nem-alvás) :-), hogy miután elment aludtam 3 órát.

Jaj-jaj én itt nagyba mesélek és közben elkezdődött a német-holland meccs. Rájöttem, hogy úgy tudom megnézni a meccseket, ha korán belépek az MTV internetes oldalára, akkor, amikor még kevesen vagyunk bent, és kivárom, hogy elkezdődjön a foci. Ha ugyanis akkor akarok becsatlakozni, amikor elkezdődik, akkor már nem lehet, mert a szerverek a túlterhelés miatt visszautasítják a kérést.

Na megyek is focit nézni. Legyetek jók és szurkoljatok a sejtjeimnek, hogy mihamarabb mehessek haza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése