Oldalak

2012. június 2., szombat

Hegyet másztam

2012-06-02 Szombat

Ma hegyet másztam vagy négyszer, anélkül, hogy elhagytam volna kórházat.

Gondolom nem okoz nagy meglepetést, ha azt mondom, hogy a László kórház udvara lapos, mint egy tepsi. Mégis nagy hegymászásnak éreztem ma minden sétát.

Már tegnap elhatároztam, hogy ma aztán rengeteget fogok sétálni, mert fel akarom éleszteni magam a tespedtségből, és lassan jó lenne haza is kacsintgatni. Voltam is sétálni, délelőtt két kört és délután két kört. Furcsa, de nem volt élmény. Menet közben is teljesen elcsigázottnak és fáradtnak éreztem magam, nagyon el vagyok szokva a saját súlyom cipelésétől. Visszaérve a kórházba aztán egy kis kómázás következett minden egyes kör után, mert nagyon kimerítették a telepeimet a séták.
Pedig nem nagy cucc sétálni egy kört, de ha az ember hetek óta csak fekszik, és aztán nekiáll sétálni, úgy érzi, olyan a séta, mint hegyet mászni. Nem is simán hegyet mászni, hanem futni felfelé úgy, hogy a végén csak lerogysz a cél mellé, teljesen kiütve.

De cserében most este még mindig aktív vagyok, és a lábam is sajog picit a szokatlan mozgástól, és ez jó.

Egyébiránt nem sok minden történt ma. Megint játszottam és interneteztem, könyvet olvastam. Semmi extra. A fájások nem múlnak, de lassan azért gyengülnek, már nem kerget az őrületbe a nyelés, de a szám még mindig darabokban van.

Orvosilag annyit történt, hogy tegnap éjjel megkaptam a további hónapok kezeléseinek tervét a doktornőtől. Ma rákérdeztem az ügyeletes dokinál, hogy mit tud a közeljövő (nyár) ciklusairól. Itt említett olyat is, hogy ő a kezelés egy részét akár ambulánsan is be szokta adni, nem fekteti be a beteget az egész időszakra, hanem az elején még a beteg ambulánsan kap kemót. Az ambulánsan azt jelenti, hogy a heti rendszeres látogatásaimon kapnám meg a kezeléseket, de közben otthon maradhatnék a családdal. Ez nagyon jó lenne, kicsit meghosszabbíthatná az otthonlétet. Őszintén már nem merek benne reménykedni, amíg a saját doktornőmre rá nem tudok kérdezni, mert már túl sokszor kaptam nemet válaszként.

A vérképemet ugyan nem láttam, de ma nem kaptam se vért, se trombocitát, ezért arra tippelek, hogy nem estek vissza a sejtszámok. Holnap kikérem a mait is, hogy lássam hogyan alakul a trend.

Hát röviden ennyi. Ezen kívül teljes a béke és a nyugalom a kórházban, alig lézengenek az emberek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése