Oldalak

2012. november 16., péntek

Vissza a fehér falak közé

2012-11-16 Péntek

Ma sajnos eszébe jutottam az orvosoknak/nővéreknek és tudatták velem, hogy hétfőn szívesen látnának a körükben a kezelés folytatása céljából. Pedig vagy ötször próbálkoztak elérni a mobilomon, ami le volt némítva. De megadtam nekik Csirke számát is és Csirke felvette... Én azért voltam néma, mert jól megérdemelt délutáni szunyókálásomat töltöttem az emeleten kismaccsal, és nagyon nem akartam a telefon hangjára ébredni. Akárhogy is, előkaparták Csirke számát és valahogy mégis utolért engem az üzenet. Pedig olyan jó lett volna tudatlanul örülni még a hétvégének...
Arról nem mondtak semmit, hogy pontosan milyen kezelés is indulna hétfőn, az viszont biztos, hogy ki akarom élvezni még ezt a hétvégét mielőtt guillotine alá teszem a nyakam. (persze képletesen)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése