Oldalak

2012. november 20., kedd

Könyvek

2012-11-21 Szerda

Hoztam pár könyvet otthonról, amit Tőletek kaptam a kezelés elején aztán azóta vagy elolvastam, vagy beleolvastam, de felhagytam vele. Szeretném visszaadni ezeket, ne őrizzem őket. Otthon is rengeteg könyv van, és jobb ha nem keverednek el, mert sose lesznek meg még egyszer. (Hihetetlen, hogy egy 130 nm-es házban mennyit cuccot, ruhát, kacatot lehet felhalmozni)

Szóval az alábbi könyvek várnak jogos tulajdonosaikra (zárójelben a feltételezett tulajdonos):
1. Wass Albert: Funtineli boszorkány I. (talán Czangi?)
2. Faludy György: Pokolbeli napjaim után (Czangi)
3. Silo üzenete (Marci)
4. Ben MacIntyre: Cikcakk ügynök (?)
5. Ursula K. Le Guin összes szigetvilág története első kötet (Botyi)

Ha esetleg van ezeken felül olyan könyv, amit követelésként tartotok számon felém, kérlek jelezzétek.

Most még nagyon reggel van, ezért semmi kézzelfoghatót nem tudok írni. Remélem mielőbb túlesek a csípőlapát lyukasztáson és hazaengednek a kiértékeléséig.

1 megjegyzés:

  1. Szia Attila,

    Igen, ezeket tőlem kaptad:

    1. Wass Albert: Funtineli boszorkány I. (talán Czangi?)
    2. Faludy György: Pokolbeli napjaim után (Czangi)
    4. Ben MacIntyre: Cikcakk ügynök (?)

    Mikor lehet látogatni? Van a boszisnak és a Faludy könyvnek is következő része. Érdekel?

    Üdv: Cz

    VálaszTörlés