Oldalak

2012. július 4., szerda

Egy kis csavar a történetben

2012-07-04 Szerda

A tegnapi vérképemen a doktornő észrevette, hogy a legutóbbi (ambuláns) vérképemhez képest esett a vérlemezkék száma. Ez sok minden okozhatja, de e sok minden közül jó lenne kizárni a betegség újraerősödését, mint lehetséges okot. Ezért ma nem kezdtük meg a kezelést, hanem a doktornő csontvelő-biopsziát hajtott végre rajtam, magyarul kilyukasztotta a szegycsontomat és mintát vett a csontvelőből. A vizsgálat célja megállapítani, hogy vannak-e, láthatóak-e kóros sejtek. A vizsgálati eredmény 1-2 nap alatt lesz meg, ezért minden valószínűség szerint pénteken vissza kell feküdnöm. Péntek reggel hívom a doktornőt.
Reméljük, hogy csak vaklárma az egész és a csökkenést nem a leukémia okozza.

Most rohanok a vonathoz, mert busz már csak délután lenne haza.

2 megjegyzés:

  1. Szia Attila! Épp kérdezni akartam, hogy mikor jöttök Pécs környékére..., és most látom a tegnapi blogodat, hogy már túl is vagytok rajta. Sajnálom, hogy nem figyeltem jobban, mert szerettem volna segíteni egy kicsit a programszervezésben, de látom, nagyon ügyesen megoldottátok. Nagy élvezettel olvastam színes beszámolódat, mindig jókat kuncogok magamban a stílusodon, ahogy az élményeidet megosztod velünk. Remélem, minden rendben lesz az eredménnyel, majd olvasom a blogot, hogy mit írsz és hívlak is. Addig is élvezd otthon a családodat! Lenke

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lenke,

      Én is gondoltam rád, amikor szerveztem a kirándulást, meg amikor Pécsre indultunk, de olyan mennyiségű, jónak ígérkező programlehetőséget láttam, hogy úgy láttam ki tudom tölteni azt a kevés időt és inkább nem zavarlak.
      Ha valóra válik az álmom és tényleg eljutunk még Pécsre, akkor biztos ki fogom kérni a véleményedet, hogy mit érdemes még megnézni.
      Örülök ha hívsz, és köszönöm hogy olvasol és kommentálsz.

      Törlés