Oldalak

2013. január 19., szombat

Idebent

2013-01-17 Csütörtök

Nagy nap ez a mai! Ma történt pont egy éve, hogy már annyira szédültem a saját lakásomban, hogy többször nehezemre esett felállni. Még mindig hátborzongató az élmény és már meglepődök akkori saját makacsságomon, hogy ilyen állapotban sem akartam kórházba menni és kivizsgáltatni magam. Emlékszem betegszabin voltam otthon, mert közben lázas beteg is voltam és gondoltam nem szeretném a kollégáim nyakába akasztani a bacit, amit összeszedtem.
Nehéz kimondani, de életem egy harmincötöd részét arra fordítottam, hogy legyőzzem a betegséget és még nem értem célhoz. Eddig hét kezelési ciklust kaptam, a Hoelzer protokoll szerint. Még 3 ciklus van hátra. Most épp a 8. ciklus 5 napos mérgezési szakaszában vagyok. Reményeim szerint ez egy könnyebb ciklus lesz.
Tegnap kerültem be, és mivel van kanülöm és úgy tűnik a májenzimek is köszönik, jól vannak, azonnal meg is kezdték a kezelésemet. Ez kétszer egy órás mérgezést jelent, kétszer egy liter hidratálással körítve. Amúgy most a 110-es szobában vagyok, ami egy kétagyas szoba. A szobatársam Pali bá, aki egy igen jó kedélyű, és hozzám hasonlóan sétálós-szökdösős hapsi. Egyébként dolgozott hajóvezetőként is és érdekes dolgokat tud mesélni szinte mindenről. Kicsit rosszul hall, ezért iszonyat zavaró a telefonja, de mivel nem gyakran csörög, túlélhető.

Bekerülésem előtt egy napig csak a félbehagyott otthoni dolgokat próbáltam gatyába rázni és összepakolni a cuccokat, amiket be akarok hozni. Az alapos előkészületek ellenére így is otthon hagytam például a papucsomat is, így most kék talpzacskóban járok-kelek és ebben megyek a hűtőhöz is. Szerencsére holnap találkozok Csirkével és akkor hozza nekem ezeket az otthon hagyott apróságokat.

Holnap este ugyanis színházba megyünk. Bizony. A doktornő is jóváhagyta. Héttől játsszák a Jekyll és Hyde musicalt a győri Nemzeti Színházban. Mivel este 10-ig tart, Csirke pedig nem akart autóval menni (csúszós, havas), ezért tömegközlekedünk. Azt még nem tudom, pontosan hogyan és mikor szabadulok innen, de mihelyt lemegy a holnapi kezelésem megyek Győrbe és amikor Csirke is végzett a teendőivel ő is jön. Az utazást is persze szeretnénk összehangolni. Aztán pedig randizunk! Ezt kaptam szülinapomra. Hogy péntek este elmegyünk színházba, előtte-utána pedig amíg tudunk együtt vagyunk. Ez nagyon jó. Persze majd meglátjuk, hogy hogyan bírjuk majd a téli klímát, mert -5 és -7 fokokat mond hófúvással, így aztán lehet, hogy nem sok városi séta lesz belőle.
Sokat persze így sem maradhatunk, mert szombat kora délután vissza kell induljak, hogy este még megkapjam a szombatra kiírt penzumomat méregből és vízből.
Vasárnap jár le az öt nap kezelés, után már csak legyengülés és felgyógyulás várnak, február eleje-közepére várom az újabb hazaengedést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése