Oldalak

2013. június 1., szombat

Visszatekintő

2013-06-01 Szombat

Elnézést kérek, hogy nem írtam mostanában, de nem voltam abban az állapotban, hogy bármit is írjak nektek. Összefoglalva nagyon nehéz volt eddig ennek az osztott metotrexátos ciklusnak a második fele, kicsit el is veszítettem az idő- és térérzékemet. Pünkösd hétfőn elkezdtek vizezni és lúgosítani, majd keddtől kaptam a szert. Szerdára le is ment, mert egy 24 órás és egy 3 órás kezelésből áll. Ezt követő héten lényegében még sejtszámok szintjén nem látszott semmi, "csak" a testembe került méreg hatásait kezdtem érezni: aluszékonyság, undor, nehéz étkezés, kezdődő fejfájás, szédülés, stb. Majd elkezdtek hatni a szerek, amit azzal tettek egyértelművé, hogy egyre nagyobb volt a hányinger, majd Zsuzsa eheti látogatásakor (szegény kapott a jóból) jutottam el a hányáspontra.
Eközben már a béka feneke alá süllyedtek szellemi képességeim, amiket nem mérnek, de érezhetően baj van akkor, amikor már nem tudsz játszani sem a stratégiai játékon, mert nem tudsz megjegyezni számokat, nem működik az agyad. A hányás óta lassú javulás van, mint kiderült, időközben leestek a sejtszámaim is. Ezt észre sem vettem, mert zombiként nem figyeltem ilyesmire. Már szerencsére szépen növögetnek a sejtszámok, de a mellékhatások egyelőre még nem csökkennek. Járni már ugyan tudok, de 50 méter után oda az erőm. Folytatódik a hányinger, most már becsatlakozott hozzá a hasmenés is. A gyomrom gyakran kavarog, émelyeg. Nem tudom mit egyek, hogy béke legyen. (Tudom mik az appláziás kaják és szabályok, de itt nem erről van szó) Pozitívumnak tekinthető, hogy már tudok írni nektek és Ágira már emlékszem, aki tegnap volt Nálam. Ja, elnézést kérek ha nem említek meg mindenkit, aki mostanában velem volt. Történt némi memóriavesztés is, nem emlékszem eseményekre, emberekre.
Szerdán volt ugye a taccs, csütörtökön CT-re küldtek, eredetileg a májam állapotának felmérésére, de aztán talán annak megállapítására is, hogy mi van a gyomrommal. Szerdán néztek kémiát is és ott a májfunkkcióim lassú javulásban lévőnek tűntek, kicsit már meg is nyugodtunk. Majd péntek délután el kellett ruhannom MRI-re, mert valamilyen fellágyult részt tapasztaltak a CT alapján. Nem akrtam mondani, hogy ez nem újkeletű, már évek óta küzdök agylágyulással. :-) Viccen felül az MRI hivatott arr, hogy bővebb infót adjon arról a bizonyos agytájékról  Remélem ma végre többet fogok tudni, ha előkerül egy orvos.
Külön ki szeretném emelni, hogy nagyon köszönöm a támogatást Zsuzsunak és Öcsinek, mert fogták a kezem, amikor a legrosszabb állapotomban voltam.
Na most megyek, szeretnék még egyet aludni mielőtt Mama megérkezik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése