Oldalak

2012. augusztus 22., szerda

Kórházban

2012-08-22 Szerda

Sajnos eljött a nap, amikor vissza kellett térnünk Enyedről. Engem már szerda reggelre vártak a kórházba, legalábbis ezt írta a doktornő a legutolsó zárómba. A busz viszont csak hajnal kettőkor indult Enyedről és itteni idő szerint 10 körül érkeztünk meg.
Ennek megfelelően tegnap már nem utazgattunk, nem rohantunk sehová a 40 fokban, otthon voltunk Mucinál és készültünk a hajnali indulásra. Mindent össze kellett pakolni és a rengeteg, 3 hét alatt felhalmozott kacatot át kellett válogatni, hogy mi jön és mi marad. Meg persze Csirke még utoljára elment vásárolgatni a turikba. Én is kaptam egy bermuda nadrágot, ami jól néz ki az új pólómmal.

Az utazás nekem kicsit fárasztó volt, bár tudtam aludni, de nagyon szétültem a fenekemet. Bendzsi és Balu is teljesen elégedett volt a busszal, tény hogy most kicsit nagyobb volt a lábtér és észrevétlenül működött a légkondi is. Talán Csirke élte meg legnehezebben az utat, mert Zéti mellett ült és Zéti pont vele fordított ciklusban volt álmos. Azaz amikor Csirke álmos lett volna, akkor Zéti ugrált rajta, amikor meg végre Zéti elálmosodott, akkor meg Csirke nem tudott pihenni.

Papaáék voltak olyan rendesek és felhozták a kórházba fekvős pakkomat, plusz hazavitték Csirkééket Behemacival. Amikor befeküdtem, még minél előbbi hazamenésről álmodoztam, de a doktornő hozzáállása hamar lehűtötte a várakozásaimat. Lényegében ő a kezelés mielőbbi folytatására koncentrált. Amihez szüksége volt egy jó vérképre (fehérvérsejtek és vérlemezkék rendben, vörösek gyengék lettek), ami kicsit szépséghibásan ugyan, de meglett. A jó vérkép alapján kellett egy jó véralvadás: ez is rendben lett. A fenti kettő alapján már jött is a kanülbeültetés (szerencsére Bátai csinálta, gyorsan és szakszerűen), amit röntgen követett. Sajnos a röntgenen még láthatóak a tüdőgyuszi bizonyos maradványai, ami rossz hozzáállás esetén akár az egész hetet boríthatja. (Egész hétre lehetetlenné teheti a kezelés megkezdését) Erről valószínűleg úgyis csak a saját orvosom dönthet, ezért meg kell várjuk a holnap reggelt, hogy okosabbak lehessünk.

Egy kicsit elfáradtam, beállt az agyam, így inkább majd holnap folytatom. Jó pihenést!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése