Oldalak

2013. május 8., szerda

Csodabolygó

2013-05-08 Szerda
Idétlen idők óta írni akarok nektek. De tényleg. Magamban szoktam fogalmazni, amikor egy picit egyedül vagyok, hogy mit is kéne leírnom a blogba, mi minden szebbnél szebb és érdekesebb dolog történik velem nap mint nap. De aztán valahogy nem lesz belőle iromány. És itt a játék a bűnös. Már jópár hónapja játszom és kezdem megunni, no meg fogadalmat tettem Csirkének, hogy az utolsó ciklusomat követően abbahagyom, szóval nem is erről akarok írni. Le fogom tudni tenni, amikor már nincs szükség rá. De tényleg Ti vagytok azok, akikre így kevesebb idő jutott.

Sok zöldséget akarok nektek írni, így hát inkább azokat írom, ami mélyről jön. Imádok otthon lenni, nagyon jó volt otthon. Egy nagy csoda, ami sok kis eseményből mosolygásból, beszélgetésből áll össze. Persze nem minden fenékig tejfel, mert például még a kidőlt kerítést nem sikerült megjavítanunk, de összességében talán életem legboldogabb napjai ezek, mik két ciklus között lezajlanak. Most már rengeteget voltunk szabad téren, bicikliztünk, kertészkedtünk vagy csak lebzseltünk. Mindig ami jól esik. És ehhez az időjárás is ideális díszletet adott, ez a korai nyár lenyűgöző volt.
Csodálatosak a fiaim, külön-külön, de együtt még inkább. Imádom mind a hármat. Abban a korban vannak, amikor nagyon meghálálják a gondoskodást, amikor elfogadják a szeretetet, amit adsz nekik és adnak is vissza belőle. Kicsit már látom előre milyen lesz a kamaszkor és már félek az elzárkózástól, amikor már nem lesz kívánatos, hogy Apa és Mami mindent tudjon, mindenbe be legyen avatva. Balunál már néha ennek előjelei láthatóak, de még igazán nem vészes.

Közben elrabolt a fáradság és aludtam másfél órát. Kicsit jobb az állapotom. A délután nagyon rémes volt. Kínzott a hányinger, hiába kaptam két csillapítót. Fájt a fejem, zümm-zümm mondták benne a méhecskék. Állandóan kavarogtak a gondolataim, de semmi épkézláb nem jött ki belőlük. Ma van a kezelés második napja. Hétfőn jöttem vissza a kórházba, de hétfőn még csak előlúgosítva lettem. Majd kedden délelőtt nekiestünk a 24 órás metotrexátnak, ami ma délelőtt járt le. Aztán levezetésként 2 órában kaptam Onkospárt. Közben folyamatos lúgosítás. A végére totál kiütöttek, nagyon rossz hangulatot csináltak nekem.

Majd folytatom még holnap a mesélést! Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése