Oldalak

2013. július 18., csütörtök

Nyárfürdő

2013-07-18 Csütörtök

Továbbra is minden rendben, nem fáj az oldalam, várhatóan pénteken hazaengednek.

Gondoltam írok nektek kicsit a nyárról is, mert már sikerült az elmúlt hetekben belekóstolni és nagyon vágyom vissza, hogy tovább élvezhessem.

Csirke nyert egy nyaralást Lutzmannsburgba, a Sonnentherme nevű élményfürdőbe. A nevek elárulják: ez bizony nem itthon van, de még sincs messze. Kőszeg környékén van, az osztrák oldalon, a zsirai határátkelőtől csak pár száz méterre. A személyzet nagy része magyar, a recepcióstól a takarítónőn át a szakácsig mindenkivel lehet magyarul beszélni. Persze a vendégek többsége osztrák, de magyarok közül is akadtak szép számmal.

A Sonnentherme mellett van a Sonnenpark szálloda, ahova szólt a beutalónk, de benne volt persze a fürdőzés is. Az időpontot többször ide-oda tologattuk, de végül elmentünk július elején, mert csak akkor volt szabad szobájuk két éjszakára.

Azt kell mondanom egy csoda volt az a 2-3 nap, amit ott tölthettünk. A szálloda szép, kényelmes, és fel van szerelve mindennel. Van saját fürdője is. A fürdőkomplexum pedig tényleg óriási. Bár nem számoltam össze, de 8-10 különböző csúszda biztos van ott. Szinte minden medencében lehet csúszni, óriási pancsolóterek vannak a gyerekeknek, külön meleg fürdő a bébiknek. Talán leginkább a  mozogni kívánó felnőttek vannak elhanyagolva, mert egy szem úszós medence van és annak is a felét elfoglalják a nagyobb, ökörködő gyerekek. De nagy előny, hogy a hotel fürdője és a nagy fürdő között télen is papucsban át lehet sétálni.

Tényleg rengeteg lehetőség van. Mi két éjszakát töltöttünk ott a kupon jóvoltából, de az hiszem ha két hét lett volna akkor sem sírtunk volna a végén... :-)

Javasolt inkább nyáron menni, mert pl. az általunk kedvelt medencék mind kültéren voltak. A medencék kb. fele van fedett helyen és a másik fele kültéren. A csúszdák többsége beltéri, azaz télen is élvezhető.

Hiszem, hogy egy kép többet mond ezer szónál. Az élmény felét se tudnám átadni írásban, hiába írnék én itt még sok szépet a helyről. Inkább megmutatom a képek egy részét, ami ott készült.

A hotel belülről nagyon csili-vili, a belsőépítészek jó munkát végeztek.
Tágas, kényelmes terek. Kicsit zegzugos ugyan, ha eltűnik valamelyik gyerek, nehéz megtalálni.

Zéti felpróbálja az egyik kiskocsit. Versenypálya is van nekik az egyik átjárónál. Imádják a kicsik.

A szoba épp elég nagy ahhoz, hogy elférjen 5 ember.
Rengeteg kisebb-nagyobb programot is szerveztek, amiről a tájékoztatót megkaptuk minden nap a reggelinél.
Itt épp Zéti sütöget a sok "angolul" beszélő társaságában. 3 éves angol tanulása eddig ebben nyilvánul meg: ha nem érti a másik ember beszédét, akkor az biztos angolul beszél. :-)

Rengeteg bicikli várta a hotel előtt, hogy a szállóvendégek ingyenesen kikölcsönözzék őket.
Check-out után is szabadott használni őket.

Hamm-hamm

Nagyon sokféle kaja volt, svédasztalosan tálalva. Tobzódtunk a sok étel között.
Megpróbáltuk a lehetetlent: végigenni a menüt két nap alatt.

A hotel kabalafigurája egy nyuszi, Sunny Bunny.
Lehetett vele is fényképezkedni.

Ez a citromsárga csúszda két emelet magasról ereszkedett le, de olyan lassú tempóban, hogy Zéti és Csirke is bevállalta.
Zéti Baluval csúszott.

Balu is jön, de közben már bolondozik...

Csirke is bevizezte a szárnyait.

Zéti gyakorolja a vízre fekvést. Már beleengedi a fülét, fejét is a vízbe.
De víz alá még nem úszik.

A nyeremények vadásza napozik

Kint is voltak csúszdák, de kisebbek.
Zéti is kipróbálta és most már nem úszta meg, hogy vizes legyen egészen a feje búbjáig.

Mint egy atléta! Csak az izmok hiányoznak.

Nyeremény nyereményt szül. Ezzel a képpel nyert Csirke Balunak egy hét nyelvtanulás tábort a Bakonyba.
Bendzsi is ugrott szépeket. Volt mászófal is, ahonnan közvetlenül a vízbe pottyant vissza a delikvens, ha elvétette a fogást.

Homokozó

Hát igen, az elmúlt egy hónap alatt vastagodtam egy kicsit.
Elég volt a hízásból, most már csak erősödni akarok.

Vízi dodzsem a Zéti-korúaknak.

Volt mesevonat is, pont olyan, mint a vidámparkban.

Bendzsi lassan utoléri anyját. Ha magasságban még nem is, súlyban már közel jár.

Voltunk bringázni. Nagyon jó minőségű KTM bringákat kaptunk kölcsön.
Szép volt a táj.

Egy közeli kilátó tetején a család.

Zéti nem tekert, az anyja húzta, ő meg nagyokat durmolt.

Bendzsi is tekeri

Macó is tolja. Itt éppen engem előz meg.

Összességében nagyon jó volt nekünk ott. Köszönjük szépen az egyszervolt.hu-nak és a Sonnenparknak, hogy ebben az élményben lehetett részünk.