Oldalak

2012. május 25., péntek

Vér nélkül - erőtlenül

2012-05-25 Péntek

Már napok óta éreztem, hogy nincs erőm semmire, nincs kitartásom sem. Éreztem, hogy ha elmegyek sétálni, nem bírom sokáig (általában 1, max 2 kört), és utána pihennem is kell. Ha eszem - bár igazán nem eszem sokat, mert nincs étvágyam - akkor kiüt a kaja is és ki kell pihennem. Ezt is csak hozzáírtam a kemó mellékhatásokhoz, mondván: szokott ilyen lenni.

Ma viszont vért választottak. Ez annyit jelenti, hogy nagyon alacsony a vörösvérsejt-szintem, olyannyira, hogy pótolni kell. Holnap majd jön két zacskó paradicsomlé, hogy jobban érezzem magam. Ma délután is kiültem egy padra a főbejárat mellé, hogy olvasgassak, ameddig Csirkét várom. Ő volt olyan rendes és bevásárolt nekem mindenféle földi jót. Jól felmálházva érkezett vissza. Én már alig bírtam várni. Vittem pedig könyvet is, hogy legyen mit csinálni addig, de nehezen bírtam tartani magam a padon, már nagyon vágytam az ágyhoz vissza. Szóval már olyan gyenge vagyok, hogy magamat sem bírom el tartósan.

A mai legfontosabb látogató tehát Csirke volt. De nehogy megfelejtkezzek a tegnapiakról. Tegnap két meglepetésszerű látogatóm is volt. Zsuzsa és Ági. Mindkettejük pont úgy érkezett, hogy előtte kialudtam magam, ezért jó volt beszélgetni, igazán bírtam a velük töltött időt. Viszont nagyon fáradékony vagyok. 1-2 óra után lankad a figyelmem, érzem, hogy nem tudok koncentrálni a másikra. Tudom, hogy ez nektek is zavaró, hát még nekem. Akaratom ellenére igen korlátozott az az idő, amit értelmes tevékenységgel tudok tölteni.

Zsuzsa hozott kacsit is. Nagyon jól esett az a rántott csirkemell a tököli piacról. Majommézzel és paradicsával igazán isteni volt. A gránátalma-lötyit azóta is szopogatom, szép lassan meg fogom inni biztosan.

Orvosilag más nagy újdonság nincs. Mostanában nem igazán jut semmi extra kérdés az eszembe, amit feltehetnék reggelenként a doktornőnek. A legutóbb azt mondta, hogy mindig csak az aktuális periódusról szeretne beszélni, a hosszú távú tervekkel na nyaggassam. Ezért nem kérdeztem rá, hogy milyen is lesz a következő kör és hogy mire is számítsak a nyár hátra lévő részében. Pedig ez még igazán érdekelne.

Más. Találtam egy akciót még múlt héten a Media Marktnál, féláron lehetett posztereket nyomtatni. Egy 30x40-es (lényegében A3-as) poszter 309 Ft-ba került. Vettem a fáradságot és az utolsó nap rendeltem hét fotót néhány családi képből, amiket még jobbára tavaly nyáron készítettünk. Most nagyon szépen ki van dekorálva a szobám. Jutott belőlük mindenhova. Most legalább körbe vesz a családom.

Hosszas válogatás után végül az alábbiakat véltem nyomtatásra érdemesnek:







Ezeken kívül sokat olvasok. A Sógunt olvasom angolul. Ez elején még sok idegen szó volt, de mostanra beállt és gond nélkül megy. Viszont jó hosszú, terjedelmes kisbetűs mese. Érdekes olvasni, mert rengeteget lehet megtudni általa a középkori japánról, az ő gondolkodásukról, ami sok tekintetben azóta sem változott. Én még gyerek voltam, amikor ezt bemutatták filmsorozatként, ezért akkor nem nézhettem meg. Ezért most új a sztori és nagyon élvezem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése