Oldalak

2012. május 31., csütörtök

Morcogás

2012-05-31 Csütörtök

Ma kicsit morcogós napom volt. Kicsit? Nem kicsit. Ma nagyon morcogós napom volt.

Hogy miért arról nem igazán tudnék számot adni. Nem rosszabb a helyzet, mint az elmúlt napokban. Továbbra is "csak" a szájfájás, torokfájás és a fülfájás üldöz.

Ami viszont a legjobban zavart az elmúlt napokban az az alváshiány. Az állandó köhöghetnékem miatt rendszeresen felébredtem éjjel is az álmomból. És nagyon nehezen viselem azt, hogy ha csak fél-egy órákat alszom egyszerre. De csuda jó lenne megint átaludni az éjszakát! Lefeküdni este tízkor és 6-7 körül ébredni, kipihenten erősen. Ez akkora élmény lenne, hogy bele se merek gondolni.

Voltam ma mindenféle kezelésen. Egyrészt CT-n, másrészt a fül, orr, gégészeten. A CT-ben nem sok izgalmas van. Beraknak egy óriási elöltöltős mosógépbe, aminek nincs ajtaja. Szerencsére nem téged forgatnak meg, hanem a mosógépben forog körülötted valami. Közben persze biztos érdekes felvételeket csinál a szerkezet, de ez nem derül ki. Legalábbis ott helyben nem. Majd állítólag holnap megkapja a dokinéni az eredményeimet.

CT-ről egyenesen a fül-orr-gégére mentem. itt is hamar fogadtak, nagyon kedves volt a doktornéni. Megvizsgált, majd írt egy leletet, ami tele volt latin szavakkal, de a mondás nem volt több két sornál. Kifele jövet megkérdeztem, hogy mondja mrá el mit lát, mit írt le. Leírta, hogy torokgyulladásom van és hozzá a jobb oldalon fülgyulladásom. Az arcüregemnek semmi baja, jól szelel, nem nyomásérzékeny az arcom. Mondom OK-OK, de mi okozza. Ja, hogy mi okozza? Arról fogalma sincs. Szerinte nem gomba, de azon túl bármilyen vírus, vagy baktérium lehet. Adjanak rá gyulladáscsökkentőt. Majd elmúlik.

Na szép. Ezért külön megérte ma orvoshoz menni, hogy megtudjam, amit már eddig is tudtam. Na sebaj, nem akarom a fül-orr-gégés doktornőt bántani, tényleg nem tehet róla, hogy a baj fajtája nem utal arra, hogy mi okozza. Csak azt nem értem, miért nem tenyésztették eddig még ki? Mert kenetet a torkomból most nem vettek.

Este aztán jött villámlátogatóba Mama. Holnap reggel találkozója van Alex-szel, aki megy Angliába, és némi cuccot visz krisztinának. Előtte még benézett hozzám és hozott mindenféle jót. Beszélgettünk is, de én inkább csak tőmondatokban morcogtam. Nem szereti a torkom, ha használják.
Ma még beszélgettem hosszasabban Csirkével, Lenkével és Krisztinával is, de mindenhol az volt a gond, hogy nem érzem a beszélhetnéket magamban, legszívesebben meg se szólalnék.

Megkaptam a mai vérképet, de semmi eget rengető. Minden továbbra is nagyon alacsony. Igazán elindulhatna már lassan felfelé.
Otthon viszont nagy újdonságok vannak! Szépül két kisszoba és funkciót is cserélnek. Az elülső szoba, ami futott játszós szoba és Balu szobája néven is, lesz a jövőben az alvós, míg a második szoba tanulóssá válik. A földszinti játszós megszűnik, minden játékot felraktunk a tetőtérbe. (Pontosabban Csirke pakolászik már két napja). Sajnos az is kiderült, hogy bár szerencsére ez eddig nem tűnt fel, már két alkalommal sikerül bevernem a szeget a falfűtés csöveibe. Eddig azért nem tűnt fel, mert a szeg egyfajta dugóként viselkedett és nem engedte kijönni a vizet. Most amikor Papáék eltávolítottak mindent a falakról, kezdett spriccelni ez egyik lyukból a víz.
Szerencsére - és ez itt tényleg nem piskóta - Papának volt otthon némi hozzávalója és ami meg hiányzott azt be tudta szerezni az egyik tatai boltban. Na most gondold el. Nekiállsz kifesteni / kifestetni a lakásodban, ráeszmélsz, hogy kilukasztottad a fűtéscsövedet. Ekkor a teljes festés projekt leáll. Előkeresed a fűtésszerelőd számát, aki egy hét múlvára már meg is oldja a problémát. De akkor egy hétig a mocskot kell kerülgesd! Ehelyett ma délelőtt felfedezték a problémát, délutánra megoldották és estére kész is lett a szoba. Na ez mák.

Készült néhány kép is a műveletekről.


Na hát kérem itt van az inkriminált lukacska.Én gyártottam, amikor egy képet raktam fel a játszósba.


Már.már kezdem otthonosan érezni magam. Itt látszólag kupi van, de nálunk ez majdhogynem természetes. :-)

Fűtésdoktor bácsi szépen megjavította.

Cuccok és cuccok

Itt is rend van, látod! Nem látod? Na látod!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése