Oldalak

2012. május 4., péntek

Balcsi

2012-05-04 Péntek

Biztos tűkön ültök már, hogy mi is történt velem a napokban. Hát azt elmondhatom, hogy felgyorsult az életem.

A tegnap reggel ráugrottam piroscsíkra, mint elsődleges feladatra. (Piroscsík a gázos kis Fiesta, azaz egy autó). Szóval szegény Piroscsíkot nem gondozzák rendesen a gazdái, ezért fordulhatott elő, hogy eltört a rendszámtartó műanyag keret és Csirke még szerdán elhagyta Piroscsík hátsó rendszámát. Mivel több faluban is jártak aznap, ezért a rendszám felkutatását esélytelennek vettem és nekiláttam a kipótlás folyamatának.
Ha esetleg másokat is érint:

  • Egy rendszámra csak egyszer kérhető pótlás, másodszorra már teljesen új rendszámot kell igényelni.
  • Csak a tulajdonos (vagy meghatalmazottja) intézheti.
  • Okmányirodában kell intézni
  • ~13'000 Ft-ba fáj
Sebaj, Papa levette az első rendszámot, én el is kerekeztem csütörtök délelőtt a tatai okmányirodába. Ott tudtam meg a fentieket, meg még azt is, hogy aznap nincs ügyfélfogadás a tatai ocsmányirodában.

Hazafele tekervén még azon törtem a fejem, hogy átmenjek-e Tatabányára elintézni az ügyet? De otthon ráeszméltem, hogy ha átmegyek és elintézem ezt, akkor teljességgel lemaradok a Stratis számítógép selejtezésének licitjéről és nem tudok masinát venni.
A Stratis ugyanis néhány évente (kb. 2-3) leselejtezi a használt laptopjait. Itt lehet mindenféle hibás, hiányos, vagy csak egyszerűen kopott gépeket vásárolni, amelyeket már a tanácsadói munkában nem lehet hasznosítani (legfeljebb levélnehezékként). E gépek liciten kelnek el, melynek határideje esett csütörtök délre, ezért inkább nem rohantam Tatabányára Piroscsík ügyeit intézni.
Még licitálás előtt elintéztem pár dolgot, például küldtem foglalást Martfűre, mert a Csirke által nyert üdülési lehetőséget most, a pihenőm ideje alatt szeretnénk felhasználni. Szép nagy, négyágyas apartmanban fogunk lakni és Zétike kap egy plusz ágyat.
A licitet nagyon élveztem. Közben el is gondolkodtam, hogy vajon tényleg a gépek kellenek nekem, vagy csak a licit élvezete miatt vágtam bele. Persze hasznosak lesznek a beszerzett gépek (végül kettőt sikerült leütni), de egyáltalán nem létszükségletet elégítenek ki. Viszont licitálni és közben figyelni az órát nagy buli volt. Már csak a licitért is megérte a dolog.

Délután a kölykökkel játszottam megint, Zétit meg is fürdettem és könyvet is olvastam nekik az este. Jó volt együtt lenni. Még összeraktam pár dolgot, de a nagyját már lefekvés közben ötöltem ki, hogy mit nem szabad még elfelejteni másnap. Hamar volt a lefekvés tekintettel a mai korán kelésemre.

Igen, korán is keltem, hogy biztosan hét előtt a kórházba érjek vérvételre. Bőven időn belül értem ide, mert alig volt forgalom és Behemaci (ő a nagy családi autónk) meg csak úgy suhant az autópályán. Levették a vérképet és hamarosan dologtalanul fetrengtem az ágyamban várva a reggelit és az eredményt.

Szerencsére nemsokára megjött András (a szobatársam), mert mint kiderült, őt is hazaengedték előtte. Vele már könnyebben telt az idő, sokat beszélgettünk, mindenféléről. Aztán átestünk a reggelin és én már mindenem összepakoltam, de csak vártunk és vártunk.
Egyszer csak betoppant az Adminisztrátor, Marcsi, és már hozta is a zárójelentésemet. Ebben már szerepelt a mai vérképem és minden a legnagyobb rendben volt rajta. Valószínűleg azért kaptam a papírokat ilyen csöndben, és kérés-könyörgés nélkül, mert igen jól sikerült a vérkép.

Majd jött a segéd-doktor is és kiszedte a kanülömet, ezzel minden elkészült az induláshoz. Elindultam, még tankoltam is és aztán irány a Balcsi! Azért jöttem le ma ide, hogy holnap ne tatáról kelljen levezetni a földvári hotelbe, hanem a nagyobb részt már tegyem meg ma és másnap csak a kisebb része maradjon.

Itt minden csendes és nyugodt, alig vannak emberek és a lángosos sem üzemel. Voltam sétálni a szabadstrandon és kenesei strand felé is. Semmi újdonságot nem találtam, de jól esett a séta.  Ette egy fagyit is.

Már nagyon fáradt vagyok, ezért mára jegelem a gépelést.

A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése