Oldalak

2012. december 20., csütörtök

A dög

2012-12-20 Csütörtök
Hála a világbékének, a varsói egyezménynek és Csirke állhatatosságának beköltözött egy elfajzott medvekölyök az udvarunkba. Még nem láttam élőben, de kémeim jelentették, hogy nagyon szép pofija van és kábítóan szépek a szemei. Fajtiszta korcs, több kutyafajtától is örökölt előnyös motívumokat.
Csirke anyagtigris szedte össze valahol a tatai utcán, miután már hetek óta a kutyatéma előkészítése megy és már járt is nálunk az úr korábban. Akkor Csirkére nem várva, lelécelt a dög. Most sikerült ételt adni neki és magunkhoz csábítgatni.
Hosszú vita tárgya ez a kutyatéma is, szóval az alábbi feltételek mellett egyeztem bele a dologba:

  • A felelősséget Csirke állja, a kakát ő takarítja,
  • Csirke gondoskodik az elhelyezéséről, ha utaznánk
  • Csirke (vagy megbízottja :-) eteti, itatja
  • Csirke gyógyíttatja
  • Nem tartózkodhat semmi szín alatt a házban, nem bent fürdik
Magyarul az ő kutyája. Azért is láttam értelmét ezek összeszedésének, mert az "egyeztetések" során korábban nem voltak talán ilyen jól dokumentálva.
Egyébként sem vállaltam nagy kockázatot, hiszen holnap világvége, ha jól emlékszem.

Most kaptam a kémeimtől jelentést, hogy a Dög beült az én cipőfelvevős kispadomra. Lesz még nemulass, ha megérkezem!

1 megjegyzés: